×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اختتامیه جشنواره فیلم عمار در منطقه دو برگزار شد

اقتصادتهران: برگزیده های جشنواره فیلم عماردر مساجد و سرای محلات منطقه دو به مدت ۵ روز برای شهروندان وعلاقمندان اکران شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، برگزیده های جشنواره فیلم عمار توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ و با همکاری موسسه سیما فکر جهت تماشای شهروندان منطقه در ۳ سرای محله و ۱۰ مسجد به مدت ۵ روز در مرحله اکران قرار دارد.

ذبیح اله زارع معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ با اعلام این خبر افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و با توجه به استقبال گسترده مردم از اکران پنجمین جشنواره فیلم عمار، بخشی از آثار منتخب جشنواره مزبور بر اساس تقویم تدوینی جهت اکران عمومی در ۳ سرای محله و ۱۰ مسجد منتخب سطح منطقه ۲ در معرض نمایش قرار گرفت.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ در ادامه افزود: برگزیده های پنجمین دوره از این جشنواره بیشتر در حوزه های مرتبط با دهه مبارک فجر انتخاب شده و از لحاظ ساختار و محتوا نسبت به دیگر آثار برتری دارند.

وی با اشاره به موفقیت جشنواره فیلم عمار به لحاظ محتوا و مردمی بودن افزود: نگاه ارزشی به معارف دینی و رویدادهای انقلاب اسلامی با آمیختن آن به هنر فیلمسازی از ویژگیهای بارز جشنواره فیلم عمار است که قابل ستایش است و خوشبختانه این نگاه با اقبال عمومی همراه بوده و بر این اساس و به لحاظ علاقه شهروندان به این آثار و آشنایی جوانان، اکران برخی از این آثار در سرای محلات شادمهر، شهر آرا و مرزداران و ده مسجد منطقه از ۱۵ الی ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰الی ۲۱:۳۰ اکران شد.

گفتنی است نام این جشنواره که مبدا شکل گیری و روش های نوین ومتفاوتی در مقایسه با جشنواره های دیگر دارد بنام پرچمدار روشنگری و تبیین حق طلبانه در صدر اسلام، حضرت عمار یاسر مزین گشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches