×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
احراز اصالت بیمه‌نامه‌های شخص ثالث به صورت پیامکی

بیمه مرکزی اعلام کرد برای اطمینان بیمه گذاران بیمه های شخص ثالث، از این پس برای تمامی کسانی که بیمه نامه های خود را از نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های بیمه خریداری می‌کنند، پیامک ارسال خواهد شد.

از این پس تمامی بیمه گذاران شرکت های معتبر بیمه ای کشور در هنگام خرید بیمه نامه شخص ثالث خودرو بعد از ثبت قرارداد خود پیامکی مبنی بر تایید اعتبار بیمه نامه از سامانه سنهاب بیمه مرکزی دریافت خواهند کرد و یک هفته مانده به تاریخ انقضای بیمه نامه نیز پیامکی برای اطلاع رسانی و اقدام به تمدید به شخص بیمه گذار ارسال می شود.

بر اساس این گزارش، بیمه مرکزی از بیمه گذاران درخواست کرد در هنگام خرید بیمه نامه از دفاتر نمایندگی شرکت های بیمه از ثبت صحیح شماره تلفن همراه، کد ملی و شماره خودروی خود در برگه بیمه نامه اظمینان حاصل کنند تا امکان استفاده از این خدمت و خدمات مشابه فراهم آید.

این پیامک صرفا برای بیمه گذارانی که شرکت بیمه ذیربط، اطلاعات بیمه نامه های خود را در سامانه سنهاپ ثبت کند، ارسال خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches