×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ساخت و بهسازی ۳۰ هزار مسکن با همکاری سازمان بسیج مستضعفین برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

 به گزارش ایرنا، سید پرویز فتاح روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهمنامه سازمان بسیج مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره) که در ساختمان امداد در میدان آزادی برگزار شد با بیان اینکه همکاری سپاه و بسیج با این نهاد از سال‌های گذشته وجود داشته اما در دو سال اخیر این همکاری تقویت شده است، گفت: هر طرحی که بسیج برای خدمت به نیازمندان اجرا کرده، تامین منابع مالی آن را نیز بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته قرار شد با مشارکت بسیج پنج هزار مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم ساخته شود، گفت: اکنون بیش از سه هزار واحد از این تعداد تحویل داده شده و طبق برنامه قرار است تا پایان امسال واحدهای باقی مانده نیز تکمیل شود.

وی با اعلام اینکه طبق این توافق‌نامه کمیته امداد با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین ۱۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان خواهند ساخت افزود: تعمیر و بهسازی ۲۰هزار واحد مسکونی و ساخت ۱۰ هزار سرویس بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از دیگر موارد این توافق‌نامه است.

فتاح ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به ۵۰۰ هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد را یکی دیگر از موارد این توافق‌نامه عنوان کرد و گفت: این خدمات با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی پزشکی، دندانپزشکی و تخصصی با تامین تجهیزات تخصصی مورد نیاز از سوی دو طرف ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی برای ۷ هزار نیازمند با مشارکت سازمان بسیج مستضعفان خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت هر دو نهاد در زمینه خودکفایی نیازمندان با اجرای این توافق‌نامه می‌توان خدمات منسجم‌تری در زمینه آموزش مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای با توجه به توانایی مددجو و مقتضیات منطقه ارائه کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches