×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
احداث ۲۵,۰۰۰ متر مربع فرش گل در شمال شرق تهران

تهران اکونومی: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با فرارسیدن سال نو و به منظور زیبایی منظر شهری، بیش از ۲۵٫۰۰۰ متر مربع از معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۴ با کاشت نشاء لاله آراسته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن سال نو و زیباسازی هر چه بیشتر منظر شهری با احداث فضای سبز و کاشت نشاء بهاره از جمله لاله، شب بو و کالاکوا در فضایی به مساحت ۲۵,۰۰۰ متر مربع معابر منطقه ۴ آراسته شد.

ناصحی افزود: در این راستا ۱۵۰,۰۰۰ شب بو، ۱۵۰,۰۰۰ کالاکوا در بوستان‌ها و سطح منطقه کاشته و ۳۰۰ کلدان فلاورباکس نیز در معابر جانمایی شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا بیش از ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ لاله در معابر محلی، بزرگراهی و همچنین بوستان های سطح منطقه کاشته شد.

معاون امور شهری و  محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: همچنین در راستای استقبال از مسافران نوروزی، ۵۰۰۰ گلدان به مساجد سطح منطقه اهدا شد و رمپ و لوپ حاشیه بزرگراه شهید باقری، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و شهید زین الدین، فرهنگسرای اشراق و بوستان‌های انتقامی، تختی، آزاده، اقاقیا، مجیدیه، پلیس و … مترمربع بازپیرایی شد.

وی در ادامه به دیگر اقدامات صرت گرفته در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: به منظور بهبود تفرجگاه‌های جنگلی سطح منطقه و استفاده بهینه شهروندان و مسافران نوروزی از این مکانها در ایام نوروز، کند و کوب و پاکسازی معابر و محوطه، ایجاد روشنایی و سایر تاسیسات از قبیل نصب نیمکت و سطل زباله و سرویس بهداشتی و سایر امکانات جهت رفاه هر چه بیشتر شهروندان در جنگل کاری های سطح منطقه به ویژه بوستان یاس لویزان و تلو اجرا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches