×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
احداث ۱۰ هزار مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد

اقتصادتهران: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سپاه در ساخت مسکن روستایی این نهاد را یاری می کند، گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته می شود.

سید پرویز فتاح در بوکان افزود: امسال این مسکن های روستایی با همکاری سپاه ساخته و به روستاییان بدون مسکن تحویل می شود.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهمترین و گرانترین خدمت به مددجویان در سطح کشور است، بیان کرد: در چند سال آینده مشکل مسکن مددجویان رفع می شود و در این ارتباط علاوه بر تعهدات سالانه ساخت مسکن از سوی کمیته امداد و دولت، مردم و خیران و سپاه متعهد شدند در زمینه ساخت مسکن نیازمندان روستایی و شهری این نهاد را یاری کنند.

فتاح ادامه داد: از مجموع واحدهای در حال ساخت در ۱۵ استان کشور که کار ساخت آنها آغاز شده است، یک هزار واحد آن در استان آذربایجان غربی است که توسط سپاه شهدای این استان ساخته می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص مسکن مددجویان در مناطق شهری نیز بیان کرد: با توافق دولت و مصوبه مجلس ۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره و بدون متقاضی به این نهاد واگذار می شود که پس از تکمیل در اختیار مددجویان شهری بدون مسکن قرار می گیرد.

فتاح افزود: دولت توافق کرده به مددجویان نیازمند شغل و دارای استعداد این نهاد تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کند.

به گزارش ایرنا، پرویز فتاح برای بررسی مشکلات مددجویان و حضور در شورای اداری به شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی سفر کرده بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches