×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
احداث درمانگاه تامین اجتماعی درگز آغاز شد

اقتصادتهران: با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کلنگ احداث نخستین درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان درگز بر زمین زده شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این پروژه در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۴ مترمربع با زیربنای دو هزار مترمربع اجرا می شود.

گفتنی است؛ مدت اجرای این پروژه دو سال است و برای خرید زمین این طرح، ۵  میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

لازم به ذکر است؛ ۱۷هزار و ۷۳۳ نفر در شهرستان درگز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که ۵ هزار و ۹۱۱ نفر از این جمعیت را بیمه شدگان اصلی تشکیل می دهند.

همچنین دکتر علی ربیعی در سفر به خراسان رضوی با حضور در تربت جام، ۷۲ واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی و پروژه ارتقا درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان به پلی کلینیک را  مورد بهره برداری قرار داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن شرکت در نشست شورای اداری تربت جام با شماری از تعاونگران و فعالان بخش صنعت و معدن این شهرستان نیز دیدار کرد.

گفتنی است؛ مرکز شهرستان ۲۷۰ هزار نفری تربت جام در ۱۶۷ کیلومتری جنوب شرق مشهد و مرکز شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز نیز در فاصله ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

شایان ذکراست در این سفر، معاون حقوقی و امورمجلس، مدیرکل درمان مستقیم و مدیران کل و درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches