×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
احداث باغ گیاهشناسی بوستان نارنج در منطقه ۱۴

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۱۴ احداث باغ گیاهشناسی در بوستان نارنج این منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی طی بازدید و نظارت از روند اجرای پروژه‌های این منطقه، مراحل اجرای احداث باغ گیاه شناسی در بوستان نارنج به عنوان  جاذبه گردشگری و زیست محیطی را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه باغ‌های گیاه‌شناسی از مهم‌ترین عناصر علمی و فرهنگی در توسعه شهری در دنیای جدید به شمار می آید گفت: به منظور توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست، افزایش زیبایی های بصری  و بستر و فضایی مفرح و زیبا برای حضور و فعالیت‌های زیست محیطی خانواده‌ها این مهم در منطقه۱۴ کلید خورده و در کنار چند پروژه شهری دیگر بزودی اجرایی می شود.

آموزش شهروندی با رویکرد توسعه پایدار، افزودن به سرانه فضای سبز ، انجام تحقیقات علمی برای فضای سبز سازگار با اقلیم هر منطقه، ارائه اطلاعات در رابطه با طبیعت به شهروندان، ایجاد محیط سالم و مناسب برای خانواده‌ها، کودکان، پژوهش و آموزش در زمینه گیاه‌شناسی، بوم‌شناسی و آموزش حفاظت از طبیعت به دانش‌آموزان و دانشجویان و ایفای نقش مستقیم علم در افزایش کیفیت زندگی شهروندان، ازجمله کارکردهای باغ‌های گیاه‌شناسی است که یزدی به آن اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۴ افزود:اقدامات لازم جهت احداث سازه باغ گیاهشناسی شامل کندوکوب قطعات مزرعه خانوادگی بوستان نارنج، آماده سازی بستر جهت کاشت گیاهان داروئی، انواع نشاهای فصلی، گلهای پیازی و مزرعه آموزشی کودکان و …  اجرایی شده و با اجرا و اتمام این پروژه شهروندان منطقه و شرق پایتخت می‌توانند از این فضا بهره مند شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches