×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
احتمال طغیان رودخانه‌ها در شمال کشور

اقتصادتهران: سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها و مواج بودن دریای خزر هشدار داد.

به گزارش مهر، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: شدت بارش در روزهای جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰ مردادماه) در استان گیلان و غرب مازندران است. لذا آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد. از این رو به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

سازمان هواشناسی در اخطاریه دیگری آورده است: به دلیل نفوذ جریان‌های شمالی و وزش باد شدید طی روزهای جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰ مردادماه) دریای خزر به ویژه مناطق غربی مواج و طوفانی خواهد بود. ارتفاع موج بین یک و نیم تا دو متر و در غرب سواحل دو تا دو و نیم متر برآورد می‌شود. از این رو توصیه می‌شود طی این مدت جهت تردد ایمن قایق های تفریحی، شناورهای سبک و نیمه سنگین احتیاط لازم به عمل آید. همچنین به شهروندان و مسافرین توصیه می‌شود از شنا کردن در دریا خودداری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches