×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
احتمال جاری شدن سیل در برخی مناطق کشور

اقتصادتهران: سازمان هواشناسی کشور هشدار داد که در بارش های رگباری، احتمال وقوع سیلهای محلی موقت و ناگهانی بخصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مسیرها و مناطق کوهپایه‌ای و دره‌های کوهستانی در این مناطق وجود دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی طی، سه روز آینده برای مناطق شرقی به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و برای سایر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

برپایه این گزارش، تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جریان های مرطوب شمالی، همراه با گذر موج تراز میانی جو طی دو روز آینده در نواحی مرکزی و شرقی سواحل دریای خزر در استان های گلستان و مازندران و همچنین خراسان شمالی است.

پیامد این پدیده، رشد ابرهای جوششی، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید محلی درساعات بعداز ظهر واوایل شب در مناطق یاد شده در روز چهارشنبه شاهد رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در استان‌های گلستان، شمال خراسان شمالی و دامنه ها و ارتفاعات مازندران و روز پنجشنبه (فردا) رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد درغرب استان مازندران را موجب می‌شود.

هواشناسی به هموطنان توصیه کرد که احتیاط و آمادگی لازم را برای رویا رویی و واکنش مناسب برای جلوگیری از خسارت سیلاب بویژه در غرب مازندران برای ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه به عمل آورند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches