×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای ۶۷ کیلومتر خط سفید در معابر غرب تهران

تهران اکونومی: معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ گفت: همزمان با اجرای طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک و ارتقای انضباط اجتماعی،۶۷ کیلومتر خط سفید در معابر غرب تهران اجراشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، ولی نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک و با هدف ایجاد تسهیلات تردد هرچه بیشتر برای استفاده شهروندان طرح خط سفید در منطقه اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیرساختی طرح خط سفید صورت گرفته است خاطرنشان کرد: ارتقای انضباط ترافیکی و اصلاح رفتارهای ترافیکی از اهداف این طرح است که در همین راستا برنامه ریزی‌های لازم جهت فرهنگسازی و آموزش صورت گرفته است.

در راستای تحقق تدابیر شهردار تهران مبنی بر ارتقاء فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا اقداماتی در منطقه در جهت عملیاتی کردن طرح آسمان آبی زمین پاک با هدف ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون گرایی انجام شده است. به گفته وی علاوه بر سرعت دادن به اقدامات زیرساختی با رعایت دقت و صحت، توجه به فرهنگ سازی با اجرای مانورهای مختلف بازیافت و خط سفید، تشکیل کارگروهی تخصصی و گروه‌های فرهنگی، ارائه آموزش‌های لازم برای اقشار مختلف و … موثر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: اهداف کلی این طرح روانی عبور و مرور و ایمنی بوده و با اقدامات انجام شده آمار تصادفات منجر به فوت در منطقه کاهش چشمگیری داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches