×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای پروژه مجسمه‌های شنی در باغ پرندگان

اقتصادتهران: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اجرای پروژه مجسمه های شنی با موضوع داستانهای قرآنی در باغ پرندگان تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: گروه مجسمه سازی بین المللی که قبلا یکی از آثار خود را با سبک شنی در باغ پرندگان به اجرا در آورده و با استقبال بالای بازدید کنندگان مجموعه مواجه گردیده بود، اینک برای اجرای یک پروژه فاخر و فرهنگی با رویکرد داستانهای قرآنی در باغ پرندگان تهران مستقر شده است.

وی ادامه داد: پروژه مجسمه های شنی با موضوع داستانهای قرآنی از جمله اصحاب کهف، شتر صالح، اصحاب فیل و همچنین پرندگانی که نام آنها در قرآن آورده شده است توسط گروه مجسمه سازی بین المللی درمحل باغ پرندگان تهران در حال طراحی و اجرا می باشد .

ناصحی افزود: لازم به ذکراست که مجسمه های شنی ازجمله انواع مجسمه هایی است که دردو دهه اخیر بسیارمورد توجه قرارگرفته اند و تاکنون دربیش از ۲۰ کشور جهان از جمله کشورهای اسلامی چون ترکیه و امارات با عنوان«سرزمین مجسمه های شنی» مورد استقبال قرارگرفته اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ایران اسلامی به استقبال این آثار رفته تا در آینده نزدیک شهروندان تهرانی و گردشگران بتوانند با این هنر آشنا شوند، بیان داشت: بازدید از مراحل اجرای این طرح در روزهای هفته برای تمامی بازدیدکنندگان باغ پرندگان آزاد می باشد.

ناصحی اضافه کرد: شهرداری منطقه۴ اجرای این پروژه را به عنوان یک پروژه هنری و مفهمومی با محوریت قرآنی دردستور کار قرارداده است تا براین اساس شهروندان بتوانند اوقات فراغت پرمحتوایی را سپری نمایند.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴، مساحت کلی پروژه را در فضایی بالغ بر ۳هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: مجسمه های شنی با مواد اولیه ای چون شن و ماسه و چسب ویژه وبا ماندگاری بیش از ۵سال ساخته می شوند که برای حفاظت بیشتر این مجموعه ساخت کابین های ویژه ای نیز در دست طراحی و اجراست. همچنین مسیرهای پیاده روی و فضای سبز حاشیه اطراف پروژه مناسب سازی و بازپیرایی خواهد گردید.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches