×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای مرحله میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در منطقه دو

اقتصادتهران: شهردار منطقه دو از شروع مرحله میدانی سرشماران سازمان آمار ایران در سرشماری عمومی نفوس مسکن ۹۵ در منطقه دو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، عزیزاله نظری شهردار منطقه دو با اعلام این خبر گفت: کارگاه‌های آموزش سرشماران عمومی نفوس و مسکن در منطقه دو در هشت کلاس آموزشی در محل دانشگاه علمی کاربردی علامه طبرسی از ۱۲تا ۱۸ مهرماه برگزار شد و در این دوره‌های آموزشی در حدود ۴۰۰ نفرحاضر شدند و از این بین ۲۳۰ نفر برای آموزش انتخاب شدند و پس از آموزش‌های لازم، ۲۰۰  نفربرای سرشماری میدانی و مراجعه به درب منازل شهروندان برگزیده شدند.

نظری گفت: این گروه آموزشی درسی و دو گروه و در گروه‌های شش نفر تقسیم شده‌اند و در سه پهنه شمالی، مرکزی و جنوبی برای سرشماری میدانی و مراجعه به درب منازل شهروندان منطقه دو سازماندهی شده اند.

وی افزود: منطقه دو درمرحله میدانی و مراجعه سرشماران عمومی نفوس ومسکن به درب منازل شهروندان همراه باسایرمناطق مختلف تهران وکشوراز  ۲۸ مهرماه شروع به سرشماری کردند و تا ۲۸ آبان ماه ادامه خواهدداشت و خانواده‌هایی که به صورت اینترنتی ثبت نام شده‌اند در زمان حضورسرشماران به درب منازل تنها کد رهگیری خودرا به سرشماران عمومی نفوس و مسکن ارائه دهند.

نظری در پایان تصریح کرد: اطلاع رسانی‌های لازم وشایسته این طرح ملی به همشهریان و هم میهنانمان ازطریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها ارائه شده است و منطقه دو نیز به عنوان یکی از مناطق شهرداری تهران اطلاع رسانی‌های لازم را ازطریق سایت منطقه دو و محلات صفحات مجازی، نصب بنر و پوستر، توزیع بروشور در بین شورایاران، مدارس و مساجد و شهروندان انجام داده است تا با وحدت و یکپارچگی به یک طرح ملی سرشماری عمومی نفوس ومسکن درسال  ۹۵ برسیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches