×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای مانور فرضی زلزله در بازارهای تره بار غرب تهران

اقتصادتهران: دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۵از برگزاری مانورهای آرامش و پناهگیری و مقابله در برابر زلزله در بازارهای تره بار غرب تهران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، علیرضا حاجی حسینی ” دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء آمادگی شهروندان در هنگام بروز حوادث و وقایع غیر منتظره و آشنایی با مبانی مدیریت بحران، آمادگی مقابله با حوادث غیرمرقبه و اصول کمکهای اولیه و اطفاء حریق، کارگاه های اطفاء حریق و کمک‌های اولیه و مانورهای آموزشی با موضوع پناه گیری، آرامش و ‌تخلیه اضطراری در بازار تره بار برگزار شد.

وی گفت: بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده و وقوع زلزله فرضی شهروندان وکارکنان بازارهای تره بار شیوه پناهگیری صحیح، تخلیه و خروج اضطراری را به شیوه صحیح عملیاتی کرده و مراحل مختلف مقابله با زلزله شامل پناه گرفتن, حمل و کمک به مصدومان و حفظ آرامش و خونسردی به آنها آموزش داده شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه اظهار داشت: در انتهای این مانور با حضور کارشناسان آتش نشانی شهروندان وکارکنان بازارها با نحوه اطفاء حریق واستفاده از خاموش کننده ها آشنا شدند.

وی با اشاره به نقش آموزش در فرهنگ سازی رعایت اصول ایمنی و روش‌های مقابله با حوادث در سطح جامعه افزود: در همین راستا برای اولین بار سمینار آموزشی مدیریت بحران و کارگاه تئوری و عملی اطفاء حریق در مدارس ومراکز آموزشی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی مدیریت بحران در مراکز اداری و تجاری نیز برگزار می شود افزود: در راستای ارتقاء اطلاعات کارکنان ادارات و دانش آموزان و اولیاء و مربیان کارگاه های امداد و نجات و کمک‌های اولیه، اطفاء حریق و مانورهای فرضی زلزله به صورت مستمر برگزار می شود.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches