×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ۱۶ استان کشور آغاز شد

اقتصادتهران: مبتکر طرح شمیم وحی با بیان این که طرح قرآنی با شعار حمایت از محرومان در استان‌های مختلف اجرا می شود، گفت: آزادی زندانیان غیر عمد، کمک به ساخت مساجد، کمک به بیماران صعب العلاج در این طرح دنبال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، در نشستی طرح کرسی‌های تلاوت قرآن که به میزبانی شهرداری منطقه ۱۱ در موزه ملی قرآن کریم برگزار شد؛ طرح قرآنی شمیم وحی با حضور شاکر نژاد مبتکر طرح، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱، حجت الاسلام کوششی دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران تشریح و در خصوص چگونگی اجرای این طرح در استان های کشور و محله‌های شهر تهران توضیحاتی ارائه شد.

شاکرنژاد در نشستی طرح قرآنی کرسی‌های تلاوت شمیم وحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کرسی‌های تلاوت و تأکیدات ایشان بر این طرح معنوی ارزشمند؛ گفت: بر اساس همین رویکرد طرح قرآنی کرسی‌های تلاوت شمیم وحی با شعار حمایت از محرومان در دستور کار قرار گرفت که از ابتدای ماه مبارک رمضان و در راستای منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال همدلی و همزبانی نام نهاده‌اند؛ در ۱۶ استان کشور با اولویت استان‌های محروم و اهل تسنن آغاز شده است.

او خاطر نشان کرد که اجرای این طرح معنوی به برکت قرآن و با نیت کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به ساخت مساجد، کمک به بیماران صعب العلاج و … در استان‌های محروم به همراه داشته که با کمک مردم اجرایی شده است.

مبتکر طرح شمیم وحی همچنین خاطر نشان کرد: ارجاع پرونده‌های بیماران صعب العلاج به تهران، تکریم خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای قرآنی و اهدای هر شب ۲هزار جلد قرآنی در قطع پالتویی به شرکت کنندگان برنامه‌ها از دیگر اقدامات بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches