×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح های علمی با نتایج دقیق ویژگی افتتاح های دولت است

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح هایی با زمینه علمی و کسب نتایج دقیق اجرایی از جمله ویژگی های افتتاح های دولت یازدهم و دوازدهم است.

به گزارش ایرنا علی ربیعی روز پنجشنبه در آیین افتتاح فاز دوم مرکز تحقیقات سالمندی اردکان یزد با بیان اینکه در سال ۱۴۴۰ جمعیت ۶۰ سال به بالای کشور به ۳۰ میلیون نفر می رسد افزود: اکنون هم چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور بالای ۶۰ سال هستند.

وی با بیان این که استراتژی دولت، سالمند سالم است خاطرنشان کرد: تکلیف دستگاه های مربوطه در این حوزه به خوبی تعیین شده و در دستور کار است.

ربیعی افزود: ما باید برای ۳۰ میلیون سالمند، فضای تفریحی آماده کنیم اما فضای تفریحی و زندگی سالمندان با دیگر افراد جامعه متفاوت است و باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران در حوزه های مختلف قرار بگیرد.

وی توجه به فرهنگ دوران سالمندی را از دیگر دغدغه های مسئولان و دست اندرکاران کشور دانست و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از سه میلیون زن بالای ۶۰ سال در ایران زندگی می کنند.

وی در ادامه با بیان این که تغییرات ارزشی نسبت به سالمندان نباید در جامعه ما اتفاق بیفتد، تأکید کرد: فرهنگ رسیدگی به سالمندان باید به شکلی در جامعه نهادینه شود که کرامت سالمندان در هر حالی حفظ شود.

فاز دوم مرکز تحقیقات سالمندی اردکان با صرف ۱۳ میلیارد ریال اعتبار و با بازسازی و بهسازی مرکز توانبخشی حمیدیا، قابلیت تبدیل به فاز دوم را پیدا و فضای مجموعه به ۱۳۶۲متر مربع افزایش یافت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches