×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح نظر سنجی خانه به خانه در شمال تهران

تهران اکونومی: طرح نظر سنجی خانه به خانه به منظور جمع آوری و بررسی دیدگاه‌های شهروندان در خصوص عملکرد مدیریت شهری در محلات منطقه ۳ اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، طرح نظر سنجی خانه به خانه در راستای رویکرد مدیریت شهری تهران در برقراری ارتباطی منسجم با شهروندان و بررسی دیدگاه آنها نسبت به برنامه‌های اجرایی شهرداری در بخش های فرهنگی، خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی در محلات رستم آباد و اختیاریه، درب دوم و داوودیه اجرا و در محلات دیگر در حال اجراست.

لازم به ذکر است این طرح توسط گروهی متشکل از مدیر روابط عمومی، شهردار ناحیه، کارشناسان روابط عمومی و نواحی در مرحله نخست در ناحیه ۳ منطقه با مراجعه به درب منازل شهروندان اجرایی و تداوم در سایر محلات منطقه در دستور کار قرار دارد.

براساس این گزارش این طرح به همت روابط عمومی منطقه و مشارکت نواحی اجرا و نتایج نظرسنجی جهت شناسایی نقاط قوت وضعف برنامه‌ها وخدمات به اداره ی کل روابط عمومی ارائه می‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches