×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح زمستانی امن برای کودکان کار و خیابانی

تهران اکونومی: مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح زمستانی امن برای کودکان کار و خیابانی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش مشارکت و ایجاد حس مسئولیت پذیری اجتماعی نسبت به این کودکان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مهدی سعیدی با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی به کودکان کار و خیابانی ویژه فصل زمستان در قالب طرح جدید زمستان امن برای کودکان پس از ابلاغ سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کودکان کار، کودکان شاغل در خیابان هستند که برای کسب درآمد برای خانواده در خیابان کار می کنند، تصریح کرد: طرح مذکور با هدف شناسایی و ارتباط گیری مؤثر و حرفه یی باکودکان جامعه ی هدف و جلوگیری از آسیب های احتمالی جسمانی به کودکان کار و خیابان در طول فصل سرمای زمستان به اجراء در می آید.

مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه ۷ تصریح کرد: درطرح” زمستانی امن برای کودکان کار و خیابان”، برای این قبیل ازکودکان بسته های حمایتی(اعم از پوشاک و اغذیه)که شامل شال گردن،کلاه، دستکش، جوراب و ژیله همراه با شیر و کیک و … می باشد، در نظرگرفته شده است.

به گفته وی شناسایی و ارتباط موثر با کودکان جامعه هدف، تقویت نقش و جایگاه سازمان های مردم نهاد در ارائه خدمات به کودکان، اطلاع رسانی و حساس سازی شهروندان تهرانی نسبت به وضعیت کودکان جامعه هدف، آگاه سازی کودکان جامعه هدف نسبت به حضور سمن های فعال در مناطق جهت ارائه خدمات مختلف به آنها و خانواده هایشان از جمله دیگر اهداف است که در این طرح پیگیری می شود.

سعیدی یادآور شد: همه ما در زندگی روز مره با کودکانی سروکار داریم که در خیابانها دستفروشی می کنند یا به انواع مختلف به تکدی گری مشغولند وجود این کودکان درجامعه ما نشان از آسیبهایی دارد که معمولا در خانواده شکل گرفته و به تدریج وضعیتی را سبب می شود که کودکانی که در این سن نیاز به بهره مندی از امکانات رفاهی و آموزشی مربوط به خود را دارند دچار مشکلات مختلفی از جمله انجام کارهای سخت و دوری از خانواده و تحصیلات شوند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches