×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح جهادی کاهش پیام های ۱۳۷ در منطقه ۷

تهران اکونومی: معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۷ از اجرای طرح جهادی کاهش پیام‌های ۱۳۷ در این منطقه خبر داد و گفت: در این طرح جهادی مدیران و کارشناسان معاونت‌های اجرایی منطقه با حضور میدانی در سطح معابر مشکلات شهری را رصد و رفع می کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، همزمان با آغاز طرح جهادی کاهش پیام های ۱۳۷ معاونت های امور شهری و محیط زیست، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه به ارزیابی محورهای منتخب نواحی پنج گانه می‌پردازند و نتایج شناسایی معضلات در دستور کار کارشناسان ۱۳۷ منطقه برای رفع مشکلات و ناملایمات شهری قرار می‌گیرد.

براساس این طرح در اقدامی جهادی با همکاری معاونت‌های اجرایی، نواحی پنجگانه و سامانه ۱۳۷؛ معضلات شهری، ترافیکی و عمرانی با هدف کاهش پیام‌های ۱۳۷ رصد و رفع می‌شود.

به گفته احمدی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۷، این طرح به دو مرحله شناسایی و اجرایی تقسیم شده گفت: پنج محور و معبر اصلی در نواحی پنج گانه منطقه ۷ از جمله محور سبلان جنوبی و خیابان دماوند در ناحیه یک، خیابان انقلاب تا ابتدای شریعتی در محدوده ناحیه دو، تقاطع خیابان شریعتی/طالقانی تا ابتدای خیابان مفتح در ناحیه سه، طول خیابان بهشتی در ناحیه ۴ و همچنین در ناحیه پنج خیابان سبلان شمالی جزو محورهای تعیین شده برای اجرای طرح جهادی است.

وی در پایان از همراهی تمام ادارات معاونت های اجرایی و نواحی پنجگانه به منظور رفع معضلات شهری در این پنج محور خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح جهادی درصد پیام‌های ۱۳۷ منطقه مربوط به مشکلات شهری در حوزه های عمرانی، ترافیکی و امور شهری و محیط زیست تا حدود زیادی کاهش یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches