×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح انضباط شهری در محله شوش شرقی

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۱۵ از اجرای طرح انضباط شهری در خیابان شهید احمد جهانیان (کوه گچی سابق) خبر داد و گفت: با هدف ارتقای کیفیت زندگی، زیست محیطی و امنیت محله ای این طرح در محدوه شوش شرقی اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دکتر انجمنی در بازدید از این محله با اشاره به ویژگی منحصر به فرد آن به لحاظ تجمع کارتن خواب‌ها و معتادان و سایر موضوعاتی که ساماندهی آنها همواره مورد درخواست شهروندان این محله بوده است، افزود: این طرح در قالب طرح منظر شهری یا موضعی و تعیین تکلیف املاک و ساختمان های بلاتکلیف، افزایش فعالیت‌های عمرانی شامل تکمیل عملیات آسفالت، جدول و پیاده روسازی، زیباسازی و ساماندهی منظر شهری و ساماندهی دستفروشان و در نهایت کنترل آسیب‌های اجتماعی به اجرا در می‌آید.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: به منظور اجرای موثر این طرح موضوعاتی پیگیری و مطرح خواهد شد، از آن جمله طرح منظر شهری و تعیین تکلیف املاک طی نشستی با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، ساماندهی دستفروشان با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل و نیز ساماندهی معتادان و کارتن خواب‌ها با حمایت سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران که همزمان پی گیری و وظایفی که برعهده منطقه است در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: لازم است در این راستا همه دست به دست هم دهیم تا شاهد یک اتفاق خوب در این محله و ساماندهی شایسته آن باشیم.

دکتر انجمنی در ادامه به فعالیت های خدمات شهری در این محله اشاره کرد و افزود: علیرغم مشکلاتی که در محل وجود دارد، اقدامات مربوط به نظافت و پاکیزگی محله به صورت مستمر انجام می شود و در سال گذشته نیز در خصوص لکه گیری آسفالت و مرمت و تعویض نهر و جدول نیز اقدام شده است ولی برای ساماندهی این محله نیاز به اجرای یک کار ویژه داریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches