×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای سیزدهمین نمایشواره کوچه‌های بنی‌هاشم در محله ستارخان

اقتصادتهران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ گفت: سیزدهمین «نمایشواره کوچه‌های بنی‌هاشم» با روایتگری  تاریخ صدر اسلام در محله ستارخان اجرا می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای با اعلام این خبرگفت: این نمایشواره، تلفیقی از روایت‌گری، نمایش رادیویی و تئاتر زنده، واجرای  تئاتر محیطی، است که حامل روایتی از روزگار صدر اسلام تا قبرستان بقیع  است.

و ی افزود: نمایش گوشه‌هایی از مصائب وارد آمده بر تنها دخت گرانقدر پیامبر اکرم (ص) پس از شهادت آن بزرگوار در فضایی به وسعت بیش از ۳ هزار متر مربع از دیگر برنامه‌های در حال اجرای این نمایشواره است که از معماری مدینه النبی الهام گرفته شد.

به گفته رجای نمایشواره «کوچه‌های بنی‌هاشم» از ۲۰آذرماه الی ۸ دی ماه هرروز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در این نمایشواره تدارک دیده شده است، گفت: در «کوچه‌های بنی‌هاشم»، با برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی پذیرای شهروندان هستیم.

وی افزود: این نمایشواره با همکاری گروه فرهنگی ریحانه النبی درحال اجرا است.

در نشستی با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران و شهردار منطقه ۴  از دبیران کانون افراد دارای معلولیت و نخبگان معلول شمال شرق تهران تقدیر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches