×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای سومین دوره طرح نسیم مطهر در سطح شهر تهران

تهران اکونومی: طی مراسمی با حضور حجج الاسلام والمسلمین امرودی و دعایی و مسئولین آموزش و پرورش و شهرداری منطقه ۴، از یادمان استاد شهید مطهری در ساختمان آموزش و پرورش منطقه ۴ رونمایی و پرده برداری شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این مراسم حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴، حبیبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، ابوطالبی مدیر آموزش های شهروندی شهرداری منطقه و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و شهرداری، مربیان، معلمان و دانش آموزان خضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی سخنانی با اشاره به لزوم شناخت شهید مطهری اظهار داشت: بیان صفات شهید مطهری به عنوان استاد فلسفه، اخلاق و اندیشه برای ما که در دوره حیات ایشان حضور نداشتیم و به واسطه خاطرات، آثار و کتاب های ایشان به شناخت مفهومی و نه شناخت ذوقی و شهودی دست یافته ایم، بسیار مشکل است و نقش ایشان به عنوان معلم شهید کم نظیر است.

وی با اظهار خرسندی از اجرای طرح نسیم مطهر آن را اقدامی بزرگ و ابتکاری از سوی مسئولان آموزش و پرورش و معلمان منطقه ۴ عنوان کرد و افزود: این طرح قابلیت اجرا در سطح کشور و ماندگاری در کشور را دارد و دبیرخانه آن به صورت دائمی در منطقه ۴ استمرار می یابد و ما نیز از این طرح حمایت می کنیم.

امرودی با بیان اینکه گاهی شناخت شایسته شهید مطهری در ازدحام گرفتاری های روزمره گم می شود، تاکید کرد: طرح نسیم مطهر زنده نگه داشتن یاد و خاطره و راه شهید مطهری در جامعه است و حرکت ماندگار و ارزشمندی به شمار می رود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، از استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان تئوریسین انقلاب اسلامی یاد و تصریح کرد: امروز مطرح بودن انقلاب اسلامی در جهان مدیون قدرت نظامی ما نیست بلکه استکبار جهانی از فراگیری اسلام ناب محمدی (ص) واهمه دارد. اسلامی که ارزش‌هایی چون عدالت، جهاد، مبارزه با ظلم، استکبارستیزی و… را داراست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches