×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای جشنواره غذا و دمنوش‌های گیاهی در منطقه۲۰

تهران اکونومی: رئیس مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه ۲۰ از فراخوان جشنواره غذا و دمنوش‌های گیاهی در این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، مهناز اسفندریاری با بیان این مطلب گفت: به منظور اشاعه فرهنگ استفاده از غذاهای سالم و گیاهی، دو جشنواره مردمی با موضوع غذا و دمنوش‌های گیاهی در روزهای ۱۸ و ۲۵ خرداد در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه ۲۰ برگزار می‌شود.

اسفندیاری برپایی این جشنواره غذایی را در راستای ویژه برنامه های هفته محیط زیست برشمرد و افزود: شهروندان علاقه مند می توانند با مراجعه به مرکز آموزش و گل و گیاه و یا تماس تلفنی برای شرکت در این جشنواره ها ثبت نام کنند تا اقدامات لازم برای حضور آنها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه جوایز نفیسی به نفرات برتر اهدا می‌شود، ادامه داد: مرکز مشاوره گل و گیاه منطقه ۲۰، در بزرگراه شهید کریمی، بوستان فجر واقع شده است و شهروندان می‌توانند برای اعلام حضور با تلفن‌های ۳۳۳۹۴۹۳۹ و ۳۳۷۴۲۸۲۱ تماس بگیرند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches