×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب در واحدهای بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی

اقتصادتهران: مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در تمامی واحدهای بیمه ای و درمانی این سازمان در سراسر کشور برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیرعباس تقی پور در جلسه کمیته همیاری و تشکل‌های مردم نهاد گرامیداشت دهه فجر که به میزبانی ستاد سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه این سازمان متعلق به بیش از ۴۰میلیون بیمه شده است، گفت: تأمین اجتماعی یک سازمان عمومی و غیردولتی است که بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور و دومین تولیدکننده خدمات درمانی در کشور محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: ۵ میلیون مستمری بگیر در کشورتحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از این سازمان حقوق دریافت می‌کنند.

تقی پور با بیان اینکه بیش از یک هزار واحد بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور ارائه گر خدمات به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است، گفت: این سازمان علاوه بر خدمات مستمری و درمان، ۱۸ نوع خدمت دیگر نیز به جامعه تحت پوشش ارائه می دهد.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، هزینه ماهانه این سازمان را حدود ۴۲۰۰میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این هزینه‌ها متکی بر بودجه دولت نیست وبیش از ۹۰درصد آن از طریق منابع حق بیمه تأمین می شود.

سازمان تأمین اجتماعی تأمین کننده عدالت و امنیت اجتماعی است

وی با بیان اینکه در آستانه جشن های انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای برگزاری مطلوب جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و حضور چشمگیر مردم در این برنامه ها تلاش می کند.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: سال گذشته ۴ هزار برنامه و فعالیت ویژه ایام الله دهه فجر در واحدهای متعدد بیمه ای ودرمانی و ستاد مرکزی سازمان برگزار شد.

تقی پور تجدید میثاق با امام راحل، تجلیل از خانواده شهدای سازمان، برپایی نمایشگاه عکس، پوستر و کاریکاتور،  تهیه ویژه نامه‌هایی با مفاهیم انقلاب و معرفی دستاوردهای سازمان بعد از انقلاب اسلامی، تدارک بسته های فرهنگی ویژه دانش آموزان و اجرای مسابقات ورزشی را از برنامه های سازمان تامین اجتماعی در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایجاد درمانگاه سیار در خیابان آزادی از دیگر برنامه های این سازمان در این ایام است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این نشست با بیان اینکه خدمات سازمان تأمین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، گفت: جمع کثیری از کشور و خانواده های آنها عضو این سازمان هستند.

منصور قمشه افزود: گستردگی و بزرگی سازمان تأمین اجتماعی موجب افزایش مسئولیت این سازمان در برگزاری برنامه های ستاد دهه فجر می شود.

وی با اشاره به  حضور فیزیکی مناسب سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور  و موقعیت ویژه ستاد این سازمان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با استفاده از تجربیات یکدیگر می توانیم مراسم امسال را پرشورتر از سالهای گذشته برگزار کنیم.

قمشه سازمان تامین اجتماعی را  به همراه کمیته امداد و هلال احمر  از سازمان های مردم نهاد حوزه حمایتی دانست و اظهار داشت:  از وظایف همگی ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم و به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

در ادامه، نمایندگان دیگر سازمان‌های شرکت کننده در این نشست به ارائه مهمترین برنامه های دهه فجر این سازمان ها پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches