×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای برنامه‌های نوروزی در هفت پهنه پایتخت

اقتصادتهران: مدیرکل فرهنگی و هنری شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و سرگرمی در ۷ پهنه شهر تهران تحت عنوان بهار ایران خبر داد.

به گزارش ایرنا، مصطفی زیبایی نژاد روز پنجشنبه با اشاره به فعالیت سه ماهه ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۲ در شهرداری تهران گفت: در جلسات این ستاد مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف برنامه‌های خود را ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام کرده اند و با تجمیع تمام این برنامه‌ها اعتقاد داریم که اتفاقات خوبی در شهر تهران و برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به گرم شدن هوا برنامه‌های متنوعی را در بوستان ها و پارک ها به صورت شبانه روزی اجرا می کنیم، افزود: این ویژه برنامه‌ها از یکی، دو ساعت قبل از اذان مغرب شروع و تا پاسی از شب نیز ادامه داشته و مردم بتوانند از فضای خوب نشاط اجتماعی، شادی و فضای معنوی مناسب ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را داشته باشند.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهان با اشاره به آغاز آئین افتتاح ویژه برنامه های نوروز با نام «بهار ایران» ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، در پهنه شمال بوستان ملت اصلی ترین بوستان در اجرای ویژه برنامه‌های بهار ایران است که اتفاقا معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این بوستان به صورت یک ستاد مشخص مستقر می‌شود.

وی بیان کرد: در شمال غرب پایتخت نیز، بوستان نهج البلاغه، در غرب میدان آزادی، در جنوب غربی بوستان ولایت، در پهنه جنوب شرقی بوستان آزادگان، در شمال شرق پایتخت بوستان پلیس و در مرکز تهران نیز بوستان لاله برای ویژه برنامه‌های بهار ایران که به صورت استیج برگزار می‌شود؛ در نظر گرفته شده و لازم به توضیح است که این برنامه‌ها تا پایان نوروز ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت.

زیبایی نژاد با اشاره به اینکه برنامه‌هایی که ویژه این ایام در نظر گرفته شده، در قالب استیج‌های فرهنگی، هنری، شاد است، یادآور شد: همچنین در حاشیه این مراسم برپایی نمایشگاه‌های گل و گیاه، نمایشگاه های عرضه صنایع دستی و پوشاک، نمایشگاه خوراکی‌ها که جذابیت خاصی برای مردم دارند؛ برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین مجموعه سرگرمی‌هایی نیز برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنها نیز طراحی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches