×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای پروژه خط سفید خطوط عابر پیاده در تقاطع‌های چراغدار شمال تهران

تهران اکونومی: با اجرای پروژه خط سفید خطوط عابر پیاده در تقاطع های چراغدار شمال تهران تا پایان فروردین ماه سال ۹۴ حذف و به صورت دو خط موازی می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با اجرای پروژه خط سفید خطوط عابر پیاده در ۱۵ تقاطع چراغدار سطح منطقه حذف و محل عبور عابرین پیاده با کانال مشخصی با دو خط موازی با فاصله ۵ متر مشخص و یک خط توقف ایست نیز با رنگ متمایز با فاصله از کریدور عبور عابرین کشیده می شود.

وی گفت: پروژه خط سفید یکی دیگر از طرح های اجرایی برای انضباط بیشتر ترافیکی است و مانند طرح هایی چون بستن کمربند ایمنی، همیار پلیس و… که در سنوات گذشته اجرا شد، این طرح نیز با تکمیل زیرساخت ها و اجرای کامل آن تاثیر بسیاری در نحوه تردد شهروندان و عبور و مرور شهر خواهد داشت.

محمدیان افزود: در تقاطع ها دوربین های ثبت تخلف نصب خواهد شد و به محض عبور رانندگان از خط ایست برای آنها جریمه صادر می شود.

این مقام مسئول ممنوعیت گردش به راست در بسیاری از تقاطع ها را از دیگر موارد اعمال قانون دانست و گفت: این طرح نیز در حال اجرا ست و تا پایان فروردین ماه ۹۴ نیز در منطقه عملیاتی می شود تا یک انضباط ترافیکی در تهران داشته باشیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches