×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجازه افت قیمت مرکبات به کمتر از ۲۰۰۰ تومان را در باغات نمی‌دهیم

اقتصادتهران: معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم قیمت مرکبات در باغات، از کیلویی ۲ هزار تومان پایین‌تر آید، گفت: در صورت همکاری میادین، گوجه فرنگی حداکثر ۳۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

به گزارش مهر، حسین شیرزاد در حاشیه همایش روز جهانی خاک در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه قطعا اجازه نخواهیم داد قیمت مرکبات در باغات از کیلویی دو هزار تومان پایین تر بیاید، گفت: هم اکنون قیمت این محصولات در باغ، به ازای هر کیلوگرم، بین ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان است.

وی افزود: از روز گذشته، اتحادیه های منطقه ای و روستایی، خرید توافقی مرکبات را با قیمت کیلویی ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان آغاز کرده اند و این قیمت به حدود ۱۹۰۰ تومان نیز خواهد رسید.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه خرید توافقی مرکبات در حال حاضر سرِ درخت و همچنین در سردخانه ها انجام می شود، گفت: هم اکنون اتحادیه‌های مرکزی و تعاونی های ملی در منطقه حاضرند و مسئولان نیز بر فرآیند خرید نظارت دارند، بنابراین باغداران با خیال راحت برداشت خود را انجام دهند، چرا که به زودی قیمت ها به میزان منطقی خواهند رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches