×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
اتوبوس سلامتی LG خدمات پزشکی رایگان ارایه می دهد

شرکت ال جی اعلام کرد، فاز اول طرح “اتوبوس سلامتی” با همکاری سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مدت یک ماه در تهران اجرا می شود.

کریس جانگ، مدیرعامل دفتر ال جی در ایران، که جهت بازدید و اهدا خون به ” اتوبوس سلامتی ” مستقر در دربند مراجعه کرد بود، در گفتگو با رسانه ها بیان کرد: برای اجرای این طرح که در راستای سیاست ها ، اهداف و مسولیت های اجتماعی ال جی به اجرا در می آید ۳ دستگاه اتوبوس ویژه طی قراردادی با هلال احمر به منظور ارایه خدمات اولیه پزشکی در اختیار این شرکت قرار گرفت.

وی می گوید: هدف از اجرای این طرح ارایه خدمات و همچنین توجه به سیاست ها و اصول مهم شرکت ال جی در خصوص اجرای مسولیت های اجتماعی این شرکت در قبال مردم و شهروندان است. به گفته وی این طرح به مدت یک ماه روزهای پنجشنه و جمعه از ساعت ۱۹ الی ۲۴ اجرا می شود. وی اظهار داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد تا کادر پزشکی سازمان هلال احمر ضمن استقرار در این اتوبوس ها به صورت رایگان به مراجعان خدمات اولیه پزشکی ارایه دهند. وی گفت: این خدمات شامل آزمایش قند خون ، آزمایش فشار خون ، ضربان قلب و برخی معاینات اولیه می باشد. وی اظهارداشت: در فاز اول اجرای این طرح مقرر شد تا ۳ دستگاه اتوبوس ویژه و مجهز به امکانات پزشکی در سه منطقه پرتردد تهران از جمله پارک آب و آتش ، پارک ملت و ابتدای دربند به مراجعان خدمات اولیه پزشکی ارایه دهند.

مدیر عامل دفتر ال جی در ایران یادآور شد: فاز دوم این طرح پس از بررسی نقاط ضعف و قوت مرحله اول با برنامه ریزی دقیق تر و بصورت گسترده تر در نقاط مختلف کشور اجرا خواهد شد. وی تصریح کرد: در نظر داریم این طرح را با خدمات و امکانات بیشتری درمناطق محروم کشور نیز اجرا نماییم. وی در پاسخ به این پرسش که این طرح تا چه زمانی در کشور ادامه خواهد داشت ، گفت: ما هیچ محدودیتی برای اجرای این طرح در نظر نگرفته ایم . کریس جانگ تاکید کرد: شرکت ال جی آمادگی دارد تا با هماهنگی دستگاههای مربوطه این طرح را بصوررت دائمی و در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق دوردست به اجرا درآورد.

وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مسوولان سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اجرای این طرح مشترک افزود: مسوولیت اجرای این طرح بر عهده هلال احمر است و شرکت ال جی به عنوان ناظر در این طرح مشارکت دارد.

در ادامه دکتر ابراهیم قاسمی فرمانده تیم واکنش سریع استان تهران و مسول تیم پزشکی مستقر در ” اتوبوس سلامتی” دربند تهران اعلام کرد: این طرح از زمان اجرا تا کنون مورد استقبال خوب شهروندان تهرانی قرار گرفته است .

وی گفت: در این مرکز خدماتی همچون تست قند خون ، کنترل فشار خون ، مشاوره پزشکی ، معاینه اولیه بالینی و در صورت تمایل اهداء خون ، تمامی این خدمات به مراحعان ارایه می شود.

وی افزود: امکانات درمانی اولیه برای قند خون و فشار خون در ” اتوبوس سلامتی ” وجود دارد و در صورت تمایل این خدمت نیز به علاقمندان ارایه خواهد شد. دکتر ابراهیم قاسمی در ادامه اظهارداشت: در این اتوبوس ۱۰ تخت اهداء خون تعبیه شده که مردم می توانند ضمن مراجعه از این سرویس نیز بهره مند شوند.

خانم محسنی کارمند یکی از مراکز بخش خصوصی که برای تست قند خون به این مرکز مراجعه کرد بود ضمن تشکر از مسوولان هلال احمر و شرکت ال جی برای اجرای این طرح خداپسندانه گفت: امیدوارم که این پروژه مشترک الگوی مناسبی برای سایر شرکت ها بین المللی باشد.

فرد دیگری که خود را سامان معرفی کرد نیز در این باره اعلام کرد: اقدام شرکت ال جی با همکاری هلال احمر در ارایه خدمات رایگان به مردم نشان می دهد که این شرکت در کنار فعالیت های تجاری به اصول اخلاقی و مسوولیت های اجتماعی خود در قبال مردم نیز پایبند است. وی افزود: زیرا شرکت های خارجی بسیاری نیز وجود دارند که تنها به تجارت و منافع مالی خود می اندیشند و مسایل اجتماعی در برنامه ریزی آنان هیچ جایگاهی ندارد. وی در پایان افزود: امیدوارم که انجام امور اجتماعی و توجه به مردم به عنوان یک اصل مهم در برنامه ریزی شرکت ها به ویژه کمپانی های بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches