×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اتوبوس دیابت در شمال تهران مستقر است

تهران اکونومی: به منظور اطلاع رسانی و افزایش آگاهی شهروندان در خصوص بیماری دیابت و ارتقاء کیفی و کمی خدمات بهداشتی، طرح اتوبوس دیابت در شمال تهران اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک نرگس هادی زاده مدیر اداره سلامت شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: برای جلوگیری از پیشرفت بیماری دیابت به عنوان بیماری خاموش و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از آن به اعضای بدن و ترغیب شهروندان به خصوص میانسالان و سالمندان به چکاپ و معاینه مداوم و انجام تست دوره‌ای قند خون، طرح اتوبوس دیابت در شمال تهران اجرا شد.

هادی زاده با بیان اینکه این طرح از روز شنبه ۲ خرداد ماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۶ خرداد ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶ ادامه دارد خاطر نشان ساخت: اتوبوس مجهز دیابت در انتهای بزرگراه ارتش، خیابان نیروی زمینی، میدان ازگل، جنب سرای محله ازگل مستقر و خدمات به شهروندان ارائه می‌دهد.

مدیر اداره سلامت شهرداری این منطقه در خصوص خدمات این اتوبوس نمادین افزود: مشاوره تغذیه، تست رایگان قند خون، مشاوره پزشکی و توزیع بروشور از جمله خدمات بهداشتی و مشاوره‌ای اتوبوس دیابت است و مراجعه کنندگانی که پس از معاینه مشخص شد در معرض بیماری دیابت و یا مبتلا به آن قرار دارند به مراکز ویژه دیابت معرفی می‌شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches