×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اتوبوسرانان غرب پایتخت با خط سفید آشنا شدند

تهران اکونومی: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ گفت: همایش آموزشی خط سفید با هدف آموزش انضباط ترافیکی و توجه رانندگان اتوبوس به خطوط سفید در غرب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، ولی نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، با اشاره به برگزاری همایش آموزشی خط سفید در غرب تهران اظهار کرد: پروژه خط سفید به عنوان زبان هدایت ترافیکی است به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوا مجموعه اقداماتی را برای ارتقا فرهنگ نظم، انضباط و قانون گرایی را به اجرا درآورد.

وی در این مراسم با اشاره به اجرای کمپین آسمان آبی و زمین پاک در منطقه۵ تصریح کرد: طرح آسمان آبی، زمین پاک یکی از موضوعاتی است که مدیریت شهری آن را به منظور کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوای پایتخت دنبال می‌کند و پروژه خط سفید از جمله گام‌های اجرایی در تحقیق این رویکرد است.

​وی با اشاره به اقدامات زیرساختی صورت گرفته افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این طرح در ۲۹ محور سطح منطقه اجرا شد.

نجاتی گفت: یکی از اقدامات اساسی در اصلاح فرهنگ ترافیک تمرکز بر آموزش‌های عمومی و تخصصی است که در طرح آسمان آبی، زمین پاک به دقت دنبال می‌شود و در این زمینه آموزش شهروندان و رانندگان حرفه‌ای وسایل حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches