×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اتمام پروژه فاضلاب تهران تا سال ۱۴۰۰

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از افزایش حدود دو برابری ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تهران در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه فاضلاب تهران تا سال ۱۴۰۰ به اتمام می رسد.

به گزارش ایسنا، محمد پرورش در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران در نشستی خبری با اشاره به اقدامات انجام شده در چهار سال گذشته اظهار کرد: به طور کل در این سال ها حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های آب و فاضلاب در استان تهران هزینه شد و توانستیم ۱۰ تا ۱۲ طرح بزرگ را به سرانجام برسانیم.

 وی ادامه داد: با این هزینه حدود ۵۵۰۰ کیلومتر شبکه های آب و فاضلاب و چندین تصفیه خانه فاضلاب در جنوب شهر و شهرهای اطراف تهران از جمله در شهریار، پردیس، اسلامشهر و … به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، تقریباً می توان گفت ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب تهران در چهار سال گذشته دو برابر شده و از مجموع ۵۰۰ هزار مترمکعب به ۹۰۰ هزار مترمکعب رسید.

پرورش اظهار کرد: پیک مصرف آب در تابستان سال جاری حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب بود که تقریباً برابر با ۵۲ مترمکعب در ثانیه می‌شود.

وی اضافه کرد: حدود ۷۰ درصد از آب مصرفی تهران از محل آب های سطحی تأمین می شود و با اجرای پروژه هایی که در یکی – دو سال اخیر انجام شد می‌توان گفت که مناطق جنوبی شهر نیز از آبی با کیفیت و استاندارد بسیار بالا دریافت می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: مدیریت آب تهران باید به سمت هوش مصنوعی برود و ما در حال مذاکره برای جذب سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی جهت اجرای طرح اسکادا تهران هستیم و تاکنون نیز برای جذب آن با ۱۱ شرکت خارجی مذاکرات جدی صورت گرفته است.

 پرورش بیان کرد: دو سامانه سامع و ۱۲۲ برای تسهیل کار مشترکان طراحی شده که بر اساس آن مشترکان می توانند اطلاعات دقیق و کاملی از اجرای پروژه و مطالبات خود در این زمینه را دریافت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches