×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
اتفاق تلخی که دوباره در ورزش ایران رخ داد

این هفت روز رو به پایان ورزش ایران با اتفاقی تلخ و تاسف بار آغاز شد و تا به راه افتادن دوباره موجی از شور و هیجان در میان فوتبالی‌ها با آغاز سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر پیگیری شد. در این میان ورزش ایران با اتفاقات، رویدادها و آمد و رفت‌های زیادی روبرو شد که نایب قهرمانی تکواندوکاران در جهان، ماندنی شدن نکونام در جمع آبی‌پوشان، ثبت قرارداد سه ساله دایی با پرسپولیس و … از مهمترین آنها بود.

به گزارش مهر، در میان تمام اتفاقات، رویدادها و آمد و رفت‌هایی که ورزش ایران در این هفت روز با آنها روبرو بود، هیچ یک به اندازه مفقود شدن سه کوهنورد ایرانی تاسف بار نبود. اگر چه این هفته رو به پایان با این اتفاق آغازی تلخ داشت اما در ادامه راه شیرینی مدال آوری فرنگی کاران در رقابت‌های کشتی جام کازاراشویلی، قهرمانی نمایندگان ایران در تور دوچرخه سواری چین، کسب مدال دو ومیدانی کاران معلول در مسابقات جهانی، نایب قهرمانی تکواندو در مسابقات جهانی و مدال طلای محجوب در مسکو از این تلخی تا حد زیادی کاست.

در این بین اما ادامه نقل و انتقالات لیگ برتر و بازگشت حقیقی و کرار جاسم به پرسپولیس و استقلال، ماندنی شدن نکونام در جمع آبی‌پوشان، ثبت قرارداد سه ساله علی دایی با پرسپولیس و البته دیدار نمادین تیم های ممنتخب ۲۰۱۴ و ۱۹۹۸، معرفی رئیس و اعضای هیات مدیره این تیم و معرفی مشاور بین الملل و مدیر فنی آبی‌پوشان اتفاقات مهم دیگری را برای فوتبال رقم زد.

هفت روز رو به پایان با لغو سفر نمایندگان ایران به مسابقات تنیس روی میز اوپن برزیل و ابطال ثبت نام‌های انجام شده برای مجمع انتخاباتی کشتی پیگیری شد تا به آنجا رسید که موجی از شور و هیجان با آغاز سیزدهمین دوره لیگ برتر در ورزش و به خصوص در میان فوتبالی‌ها به راه افتاد.

مفقود شدن سه کوهنورد ایران در ارتفاعات پاکستان

سه کوهنورد ایرانی پنجشنبه گذشته موفق به صعود در ارتفاعات کوه های برودپیک پاکستان شدند آنها در بازگشت به دلیل مه غلیظ در انتخاب مسیر درست دچار اشتباه شده و مفقود شدند. در این میان آیدین بزرگی یکی از کوهنوردهای مفقود شده موفق شد از طریق موبایل ماهواره ای با تهران ارتباط برقرار کرد و با اعلام مشخصات محل مفقود شدن‌شان درخواست کمک کرد.

حقیقی به پرسپولیس بازگشت

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که یک فصل ناموفق را در تیم رابین کازان روسیه سپری کرده بود به منظور شرکت در لیگ سیزدهم به این تیم بازگشت. حقیقی پنجشنبه گذشته و به دنبال مذاکراتی که با محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس داشت، قرارداد یک ساله ای را با این تیم منعقد کرد.

معرفی رئیس و اعضای هیات مدیره پرسپولیس

پنجشنبه گذشته و با حکم محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. بر این اساس محمد صادق اکبری، محمد حسن نامی، علی پروین، محمد رویانیان و محمد جمشیدی به عنوان اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شدند ضمن اینکه محمد صادق اکبری بعنوان رییس هیات مدیره جدید باشگاه انتخاب شد. معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس به دنبال ابقای رویانیان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انجام شد.

غیبت لژیونرها در فهرست جدید کی‌روش

فهرست جدید تیم ملی فوتبال برای سفر به پرتغال و دیدار با گابن جمعه گذشته اعلام شد. بر اساس این فهرست ۴۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که البته تعداد آنها پیش از سفر به پرتغال به ۲۵ نفر کاهش پیدا می کند. در فهرست اعلام شده نامی از لژیونرهای فوتبال ایران مانند رضا قوچان نژاد، اشکان دژآگه، مسعود شجاعی و دانیال داوری به چشم نمی خورد.

-۶ مدال فرنگی کاران در رقابت‌های کشتی جام کازاراشویلی

مسابقات کشتی نوجوانان جام کازاراشویلی جمعه شب گذشته پس از دو روز رقابت شرکت کنندگان در گرجستان به پایان رسید. در پایان این رقابت ها تیم ایران صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز شد. محمد سطانی تنها طلایی ایران در این مسابقات بود ضمن اینکه میلاد محمدی هم صاحب مدال نقره شد.مترضی میرزاپور، پویا ناصر پور، سید حمید تیموری، علی فتاحی هم دیگر مدال آوران ایران بودند که به مدال برنز دست یافتند.

برتری تیم ۲۰۱۴ در دیدار با تیم ۹۸

تیم ملی فوتبال ۲۰۱۴ در دیداری نمادین که شنبه گذشته و به منظور تقدیر از برخی پیشکسوتان، داوران و تیم‌های افتخار آفرین در ورزشگاه آزادی برگزار شد، توانست تیم منتخب جام جهانی۱۹۹۸ را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد. مجتبی جباری (۱۴)، غلامرضا رضایی (۱۵)، جواد نکونام (۲۳)، حسین ماهینی (۲۷) و محمدرضا خانزاده (۲۹) بازیکنانی بودند که در این بازی گلزنی کردند. این بازی در یک نیمه برگزار شد. قرار بود رئیس جمهور هم در این بازی شرکت کند اما این اتفاق نیفتاد هرچند رحیمی، معاون اول رئیس جمهور در این بازی حاضر شد و در پایان تک نیمه آن، همراه با وزیر ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از پیشکسوتان، داوران و برخی تیم‌ها شرکت کرد. احمدی نژاد که خودش پیشنهاد برگزاری این بازی را داده بود بدقولی کرد و به ورزشگاه آزادی نرفت.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches