×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اتاق تعاون و سازمان ملی بهره‌وری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اقتصادتهران: امروز در سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران و در راستای تحقق سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور، تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق تعاون ایران با ماموریت توسعه همه‌جانبه و کیفی فعالیت‌های بخش تعاونی در حوزه‌های مختلف با سازمان ملی بهره وری ایران امضا شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از اتاق تعاون ایران، در این مراسم، «بهمن عبداللهی» رئیس اتاق تعاون ایران، ضمن تبریک سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران بیان کرد: موضوع بهره وری یکی از مولفه هایی است که در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد از رشد اقتصادی باید از محل بهره وری تامین شود که در حال حاضر سهم بهره وری از رشد اقتصادی رقم قابل توجهی نیست.

عبداللهی با تاکید بر آمادگی اتاق تعاون ایران برای همکاری و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های سازمان ملی بهره وری ابراز داشت: بخش تعاون به عنوان یکی از بخش های اقتصادی کشور، می تواند از تخصص و ظرفیت و توانمندی های این سازمان بهره مند شود.

در ادامه این نشست،« میرسامان پیشوایی» رئیس سازمان ملی بهره وری ایران نیز اظهار داشت: رشد اقتصادی به دو روش نهاده محور و استفاده از داشته هایی که داریم، صورت می گیرد.

وی گفت: هدف این است که در بودجه امسال رشد اقتصادی ۸درصد باشد که ۳.۵درصد آن قرار است از محل بهره وری تامین شود.

رئیس سازمان ملی بهره وری افزود: این درحالی است که کشورهای قاره آسیا رشد شاخص کل بهره وری ۱.۷ است که نشان می دهد ۱۷درصد رشد اقتصادی از محل بهره وری بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches