×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ابلاغ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری راه های خراسان شمالی

اقتصادتهران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری راه های این استان ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر بدیعی مقدم روز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: سالانه باید معادل ۶ درصد از اعتبار ساخت راه ها به نگهداری راه ها اختصاص پیدا کند اما این رقم در عمل محقق نمی شود و کمتر از ارقام مورد نیاز به نگهداری راه ها اختصاص می یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی صیانت از راه ها و حفاظت از حریم جاده ها را از رسالت های این اداره کل عنوان کرد و گفت: امسال ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در حدود ۱۵۰ نقطه از جاده های استان شناسایی شد که اخطارهای لازم در این باره داده شده است.

بدیعی مقدم افزود: این تاسیسات در ۴۳ نقطه از محورهای استان تخریب و قلع و قمع شد.

وی تصریح کرد: قلع و قمع تعرض به حریم جاده و برخورد قانونی با آن به منظور صیانت از حریم راه های استان و تامین و ارتقای ایمنی تردد کاربران راه انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود در باره افزایش سوانح ترافیکی در محورهای استان گفت: امسال کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده ای در مقایسه با سال گذشته، در سطح کشور هدفگذاری شده است که تا کنون ۱٫۲ درصد از این رقم محقق شده است.

وی افزود: در سطح کشور میزان تلفات در مقایسه با سال گذشته ۱٫۲ درصد کاهش داشته است اما در این استان بر اساس اعلام پلیس راه، شمار تلفات رانندگی در سوانح جاده ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به اینکه راکبان موتور سیکلت سهم بالایی در شمار تلفات حادثه های ترافیکی دارند گفت: ۳۰ درصد از تلفات سوانح جاده ای مربوط به راکبان موتور سیکلت ها است.

وی افزود: از این رو باید تلاش شود تا فرهنگ رانندگی در جامعه نهادینه شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches