×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ابلاغ دستورالعمل ۱۱ ماده‌ای اعزام و پذیرش حجاج درسال ۹۶ در فرودگاه‌ها

اقتصادتهران: دستورالعمل ۱۱ ماده‌ای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور برای تسهیل رفت ‌و آمد زائران حج تمتع ۹۶ از سوی قائم مقام مدیرعامل شرکت در امور فرودگاه‎ها ابلاغ شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، پس از انجام هماهنگی های لازم با سازمان ها نهادهای مربوط به اعزام زائران ایرانی به حج تمتع ۹۶، روز دوشنبه دستورالعمل ۱۱ ماده‎ای از سوی حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل شرکت در امور فرودگاهها به شرح زیر صادر شد:

۱- فرودگاه‌ها ابتدا و انتهای سفر هستند و ایجاد شرایط مطلوب و نیز حسن همکاری طرفین می‌تواند تاثیر به سزایی در رضایتمندی حجاج داشته باشد.

۲٫موارد مربوط به اعزام و پذیرش مسافران حج و زیارت در حوزه فرودگاه‌ها صرفا از طریق شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پیگیری شود.

۳٫نظر به وجود زیرساخت مناسب در بخش آی. تی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آمادگی دارد تا همچون سال ۹۴ مرجعیت سایت اطلاع‌رسانی حج تمتع سال جاری را بر عهده بگیرد. در این راستا لازم است واحدهای آی. تی شرکت و سازمان حج و زیارت با برگزاری جلسات مشترک، موارد مربوط را هماهنگ کنند.

۴٫شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچون سال‌های گذشته آمادگی کامل جهت اعزام و پذیرش حجاج حج تمتع سال جاری را دارد.

۵٫فرودگاه‌های کشور با توجه به محدودیت‌های سازمان حج و زیارت در موضوع اسکان حجاج در کشور عربستان و ‘اسلوت تایم’ اعمالی از طرف فرودگاه جده و مدینه از یک سو و محدودیت‌های موجود در فرودگاه‌های کشور از طرف دیگر، همکاری لازم در تنظیم برنامه پروازی ایرلاین‌های مجری نقل و انتقالات حجاج را به عمل خواهند آورد.

۶٫مسائل و مشکلات احتمالی در استان‌ها از طریق تعامل با ادارات حج و زیارت استانی حل و فصل می‌شود یا با افزایش عمده‌ای در اعزام و پذیرش حجاج در سال جاری مواجه می‌‌باشند.

۷٫لزوم توجه بیشتر به فرودگاه‌هایی که به عنوان ایستگاه پروازی حج تمتع در سال جاری تعیین شده و یا با افزایش عمده‌ای در اعزام و پذیرش حجاج در سال جاری مواجه هستند.

۸٫موافقت‌نامه سازمان حج و زیارت در زمینه میزان و نحوه خدمات‌دهی به حجاج بیت‌الله‌الحرام با ایرلاین‌های مجری پروازهای حج تمتع در اختیار شرکت قرار گیرد.

۹٫فرودگاه‌های کشور همکاری لازم جهت امکان نظارت مدیران سازمان حج و زیارت از چگونگی اعزام و پذیرش حجاج تمتع را به عمل آورند.

۱۰٫با توجه به حجم زیاد مشایعین و مستقبلین از زائرین عزیز، تمهیدات لازم با هماهنگی ادارات حج و زیارت استانی در این خصوص به عمل آید.

  1. سخنگوی شرکت در رابطه با اطلاع‌رسانی حج تمتع سال ۹۶، حسین اسفندیاری، قائم‌مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها بوده و لازم است هرگونه مصاحبه و اطلاع‌رسانی در این خصوص فقط با هماهنگی ایشان صورت بگیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches