×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ابتکار استاندار ایلام در مقابله با شیوع ویروس کرونا

اقتصادتهران: با دستور مستقیم سلیمانی دشتکی‌ و پیگیری مستمر وی و ایجاد همگرایی بین دستگاه های اجرایی مرتبط و تخصیص اعتبار لازم سامانه توزیع اقلام محافظتی و بهداشتی ‌مورد نیاز با شیوع ویروس کرونا و تحویل آن درب منزل شهروندان با آدرس www.tashahr.ir  ‌راه اندازی شد.

به گزارش اقتصادتهران، این روزها که اخبار ناشی از شیوع ویروس کرونا در صدر اخبار جهان قراردارد و دولتها از تمام ظرفیت خود برای مقابله با گسترش روزافزون آن استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در این میان استاندار ایلام که نشان داده است مدیریت بحران را به خوبی می‌داند با شناخت مناسبی که از ظرفیت فناوری‌های جدید دارد، از شیوه های نوین برای مقابله با شیوع کرونا بهره‌گیری می‌کند.

در ستاد مقابله با شیوع کرونا در استان که به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی برگزار شد، با دستور مستقیم وی و پیگیری مجدانه‌، ایجاد همگرایی بین دستگاه های  مرتبط و تامین اعتبار لازم از سوی استاندار ایلام سامانه الکترونیکی ‌توزیع اقلام محافظتی و بهداشتی مورد نیاز مردم بدون حضور در داروخانه ها و ازدحام در مراکز خرید و دسترسی ساده به اقلام بهداشتی ‌مورد نیاز راه اندازی شد.

ایلام با ابتکار سلیمانی دشتکی از نخستین استان‌هایی بود که برای حل مشکل مردم در روزهای پراضطراب کرونایی از روش های کارآمد فناورانه استفاده ‌و با این اقدام ستودنی و به موقع زمینه تحقق شعار در خانه بمانیم را فراهم کرد.

همشهریان عزیز ایلامی می‌توانند از طریق مراجعه به درگاه www.tashahr.ir ‌اقلام بهداشتی را در درب منزل تحویل بگیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches