×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: همزمان با ماه مبارک رمضان همایش تکریم ائمه جماعات مساجد با هدف تقویت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و همچنین تبیین و ترویج کمپین آسمان آبی و زمین پاک با حضور مدیران شهری منطقه۵ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، سید محسن اسدی، شهردار منطقه در مراسم تکریم از ائمه جماعات مساجد منطقه که با حضور مدیران منطقه برگزار شد با تاکید بر ضرورت تقویت مساجد گفت: مسجد در دین اسلام دارای کار کردهای دینی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی و مهم ترین جایگاه برای تبلیغ دین و ترویج خوبی‌هاست. وی اظهار داشت: روحانیون و ائمه جماعات به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار اجتماعی، بهترین گزینه برای ترویج و اطلاع‌رسانی مسائل مهم مدیریت شهری در بین شهروندان و به ویژه نمازگزاران هستند.

اسدی طرح «آسمان آبی‌ ـ زمین پاک» و «خط سفید»، را از اولویت‌های مورد توجه مدیریت شهری برشمرد و گفت: تحقق اهداف شهرداری دردستیابی به آسمان آبی وزمین پاک مستلزم مشارکت شهروندان و اصلاح رفتار شهروندی است و برهمین اساس تبیین اهداف و برنامه‌ها و فرهنگسازی در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید براهمیت عضویت ائمه جماعات درکمپین اسمان آبی و زمین پاک گفت: با توجه به آموزه های دینی بر حفظ محیط زیست، بهداشت وهمچنین احترام به حقوق دیگران، روحانیون می‌توانند با اشاعه این آموزه‌ها شهروندان را به مشارکت در این طرح ترغیب کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches