×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ائمه جماعات شهرری به “کمپین آسمان آبی و زمین پاک” پیوستند

تهران اکونومی: نشست فصلی روحانیون و ائمه جماعات شهرری با حضور رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۲۰ برگزار شد و روحانیون این منطقه جنوبی به کمپین آسمان آبی و زمین پاک پیوستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، منصور کتانباف شهردار منطقه ۲۰ مهمترین هدف برپایی نشست فصلی روحانیون و ائمه جماعات شهرری را ایجاد آمادگی و هماهنگی بیشتر برای استفاده از فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: روحانیون و ائمه جماعات به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار اجتماعی، بهترین گزینه برای ترویج و اطلاع رسانی مسائل مهم مدیریت شهری در بین شهروندان و به ویژه نمازگزاران هستند.

کتانباف با معرفی طرح آسمان آبی- زمین پاک و خط سفید، ارتقاء محیط زیست شهری را از مهمترین اولویت‌های شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح زیست محیطی منجر به مدیریت پسماندهای شهری و ارتقاء فرهنگ رانندگی شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با تفکیک پسماندهای خشک از مبداء، ۳۰ درصد از پسماندهای شهری به چرخه تولید بر می گردد، ادامه داد: طرح خط سفید نیز بر رانندگی بین خطوط تاکید دارد که تحقق این مهم، ۹۸ درصد تصادفات شهری را کاهش می دهد.

شهردار منطقه ۲۰ عضویت روحانیون و ائمه جماعات در کمپین آسمان آبی زمین پاک و خط سفید را مهم برشمرد و گفت: مدیریت شهری برای ماه مبارک رمضان صدها ویژه برنامه اجتماعی و مذهبی در دستور کار دارد که شکوه رستگاری به مناسبت لیالی قدر و شوق نیاز به مناسبت عید سعید فطر از مهم‌ترین آن است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches