×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آیین اختتامیه مسابقه طراحی جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام برگزار شد

آیین اختتامیه مسابقه طراحی جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام حمینی (ره) با معرفی برندگان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش اقتصادتهران، مجید باقری، مدیرعامل جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام (ره) با قرائت بیانیه در آیین اختتامیه این مسابقه که امروز جمعه چهارم آبان ماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، گفت: سرانجام بعد از جلسات مختلفی که با حضور تعدادی از کارشناسان و دست اندرکاران این مسابقه برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که یکی از طرح ها با اجرا در آید و امیدوارم که همکاران در وزارت راه و فرودگاه امام همکاری کنند تا در شرایط کنونی، بتوانیم یکی از طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: این روند ۱۰ ماه به درازا انجامید و به این نتیجه رسیدیم تا با اجرای یکی از طرح های موفق بتوانیم گامی در راستای خوشحالی مسافران و نیز بهبود شرایط برداریم تا اثر اتفاقات ناگواری که طی ماه‌های اخیر در صنعت هوایی کشور رخ داده کمرنگ شود.

بر پایه این گزارش، حامد احتسابی رییس هیات مدیره شرکت جایگاه تشریفات امام خمینی (ره) نیز طی سخنانی ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این مسابقه، یادآور شد: در صدد این هستیم تا شرایط را برای مسافران قبل از پرواز آماده کنیم تا سفری لذتبخش داشته باشند و ما حتما یکی از ۳ طرح اول را اجرا خواهیم کرد.

این گزارش می افزاید: محمدغفاری، داور مراسم اختتامیه تصریح کرد: این گونه برنامه‌ها یک اتفاق گروهی است که بخشی از روند به اجتماع و حتی به کارفرمای مراسم مرتبط است. قرار بود فرصتی ایجاد شود برای ارائه نگاه متفاوت که خوشبختانه مسیر به درستی انتخاب و پیموده شد.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches