×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آینده روشنی در انتظار پست بانک است

اقتصادتهران: مهندس ضیائی پس از پایان مأموریتش در پست بانک ایران در مراسم تودیع خود در جمع اعضای هیأت مدیره و مدیران، ضمن اشاره به نهائی‌شدن عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آینده این بانک را روشن توصیف کرد.

ضیائی تصریح کرد: با توجه به ایجاد رویکرد جدید و اخذ عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تلاش جمعی بویژه مساعدت مقام عالی وزارت متبوع و همچنین گسترش ارتباط با پست موفقیت‌های زیادی برای پست بانک ایران حاصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: خودم را خدمتگزار کوچک نظام و عضو پست بانک ایران می‌دانم و امیدوارم این بانک به عنوان بانک ایران به جایگاه واقعی خود برسد.

ضیائی درپایان عنوان کرد: تغییر و تحول به ویژه در پست‌ها و مسئولیت‌های سازمانی به نوعی مسیر را برای تحقق اهداف جامعه و خواسته‌های مردم هموار می‌سازد و در واقع خدمت به نظام و مردم است.

مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس ضیائی گفت: وی از مدیران خوشنام نظام است و برنامه‌ها و اقدامات زیادی را در این بانک انجام داده که قطعاً ماندگار خواهد بود.

وی افزود: همواره در هیأت مدیره، انسجام همراه با تعامل و همفکری حاکم بود و در هر مقطعی هدف صرفاً خدمت به مردم و سرافرازی پست بانک ایران است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches