×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش ویژه حامیان خط سفید در منطقه ۷

تهران اکونومی: معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت گفت: ۲۸ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه با هدف تربیت و پرورش سفیران خط سفید در طول تابستان آموزش ترافیکی می‌بینند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: همراه با  برنامه های تابستانی مدارس ابتدایی، کلاس های آموزشی ویژه با هدف آموزش و انتخاب سفیران خط سفید برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در مجموع ۸۴ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی آموزش ترافیکی خط سفید خواهند دید، تصریح کرد: این کلاس‌های آموزشی در ۶ پایگاه تابستانی آموزش و پرورش  سطح منطقه اجرا می‌شود و ۲ روز در هفته  و به مدت ۲ ماه در طول تابستان ادامه خواهد داشت.
معاون شهردار منطقه ۷ اظهار داشت: در این طرح سعی می شود که بیش‌ترین اثر را بر روی کودکان به عنوان تأثیرپذیرترین مخاطبان که حامیان امروز اصلاح و بهبود رفتارهای ترافیکی و مجریان فردای این رفتارهای صحیح ترافیکی محسوب می‌شوند، بر جای بگذارد.
به گفته وی موضوع ترافیک و رفتارهای ترافیکی یکی از اصلی ترین شاخصه‌های توسعه جوامع در جهان امروز محسوب می‌شود و آموزش مسائل ترافیکی به دانش‌آموزان به عنوان اقدامی شاخص، از ماندگارترین و مؤثرترین روش‌های آموزشی به لحاظ ساختاری و محتوایی برای گروه مخاطبان کودک که فراگیری بالایی دارند، محسوب می‌شود.
حیدرنیا با تاکید بر اعطا گواهینامه آموزش ترافیکی به شرکت کنندگان در این دوره‌ها خاطرنشان کرد: در سرای محلات عباس آباد و اندیشه نیز دو روز در هفته کلاسهای آموزشی حامیان خط سفید به منظور ارتقای اطلاعات ترافیکی اعضای فعال سرا برگزار خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches