×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش‌های ترافیکی به دانش آموزان شمال شرق تهران

تهران اکونومی: قائم مقام حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از ارائه خدمات و آموزش‌های لازم ترافیکی به دانش آموزان منطقه با محوریت آسمان آبی، زمین پاک خبر داد و افزود: این آموزش‌ها در پارک آموزشی ترافیک منطقه ارایه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  مهدی اناری با بیان این مطلب گفت: اجرای طرح آسمان آبی – زمین پاک با محور خط سفید در منطقه از دی ماه سال گذشته در حال اجرا  است و دانش آموزان منطقه در پارک آموزشی ترافیک، با نکات ایمنی ترافیکی با محوریت این طرح آشنا می‌شوند.

وی افزود: همچنین در ادامه فعالیت های آموزشی و فرهنگ سازی در زمینه ترافیک،  آموزش های ایمنی ترافیک با موضوع طرح انضباط ترافیکی (خط سفید) در  پارک آموزش ترافیک منطقه به دانش آموزان ارایه می شود و از این طریق آنها چگونگی رعایت الزامات راهنمایی و رانندگی در کاهش آلودگی های سمعی و بصری را آموزش می‌بینند.

اناری با بیان اینکه در این پارک  دانش آموزان  با رعایت نکات ایمنی ترافیکی در قالب بازی و سرگرمی با توجه گروه سنی آموزش می بینند گفت: از ابتدای سال جدید تا کنون بیش از  ۵۰ مدرسه منطقه با حضور در پارک آموزشی با مفهوم خط سفید از طریق نمادسازی هدایت خودرو ها به حرکت بین خطوط و رعایت حقوق عابران آشنا شدند.

وی افزود: روزانه تعداد ۱۸۰ دانش آموز در سه مقطع زمانی با حضور در پارک آموزشی ترافیک  منطقه با نواقص و مشکلات خط کشی ها و تجهیزات ترافیکی آشنا می شوند و پیش بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت بیش از نیمی از مدارس منطقه در این پارک حضور یابند.

قائم مقام حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ در پایان افزود: کارشناسان حوزه ترافیک  با حضور در مدارس و سراهای محلات، موضوعات ترافیکی را به دانش آموزان و شهروندان منطقه آموزش داده و نیز در روزهای پنج شنبه کودکان به همرا خانواده‌های‌شان می‌توانند در پارک آموزش ترافیکی حضور یافته و از نزدیک موضوعات ترافیکی آشنا شوند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches