×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیرو

اقتصادتهران: فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیرو خبر داد و گفت: پلیس پیشگیری و کلانتری ها باید با آمادگی کامل برای اجرای این مأموریت مهم حضور پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در نشست تخصصی معاونان، فرماندهان و مدیران و روسای پلیس پیشگیری با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امیدوارم از ماه رجب فیض کافی را برده باشید و از ماه شعبان و رمضان نیز بهره کافی ببریم.

وی افزود: افتخار ما این است که در نظام جمهوری اسلامی ایران و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری خدمت می کنیم، خدمت به مردم از بالاترین توفیقات است و باید قدردان این توفیق باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت و سلامت از بالاترین نعمت ها هستند، ادامه داد: مهم ترین خدمت ما به مردم خدمت و تلاشی است که نتیجه آن امنیت و نظم باشد  و باید قدردان این موقعیت و مسئولیت باشیم .

وی در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نشست تخصصی به ویژه سردار شرفی گفت: همواره باید نتیجه نشست ها ، همایش ها و کارگاه ها، برنامه ریزی برای ارتقاء امنیت باشد.

در نظرسنجی‌ها نیروی انتظامی حائز رتبه ۴ از ۲۳ شد

وی تأکید کرد: وظیفه شناسی، مردم داری ، اخلاق مداری، عمل به تعهدات دینی ، اخلاقی و کاری مصداق بارز عبادت و قدرشناسی در محضر خداوند است.

سردار اشتری با بیان اینکه مجموعه ناجا از پاک ترین، شجاع ترین، مجاهدترین و مردمی ترین سازمان های کشور است، اشاره کرد: سال گذشته براساس نظرسنجی چهار دستگاه خارج از ناجا ، میزان رضایت مندی مردم از عملکرد برخی سازمان ها مورد ارزیابی قرار گرفت که نیروی انتظامی حائز رتبه ۴ از ۲۳ شد که این بیانگر اعتماد و رضایت مردم  از ناجاست و باید تلاش کنیم که این رضایتمندی را ارتقاء دهیم.

سردار اشتری با بیان اینکه کارکنان ناجا برای نظم و امنیت کشور از جان مایه می گذارند ، ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت ۱۴ هزار شهید ، بیش از ۲۰ هزار جانباز و ۲۰۰۰ آزاده تقدیم نظام ، انقلاب و مردم کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نشست اخیر فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی ادامه داد: مدعوین و مسئولان حاضر در این همایش به ویژه رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین ” محمدی گلپایگانی”، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر”باقری”، سردار شیرازی و … به عنایت مقام معظم رهبری به ناجا و رضایت ایشان از عملکرد نیروی انتظامی اشاره داشتند که باید قدردان این موقعیت باشیم، چرا که رضایت معظم له بالاترین سرمایه است و باید تلاش کنیم که این سرمایه و برکت بزرگ را حفظ و ارتقاء دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد : طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است و در شرفیابی که به محضر حضرت آقا در سال ۹۵ داشتیم معظم له موضوع توجه به کلانتری و پاسگاه ها را مورد تأکید قرار دادند به همین منظور این طرح باید به جد دنبال  و کلانتری و پاسگاه ها در ابعاد مختلف تقویت شوند.

ارتقاء مهارت تیراندازی در کارکنان کلانتری و پاسگاه ها

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه باید حرفه ای ترین و چابک ترین نیروهای پلیس در کلانتری ها به کارگیری شوند، بیان کرد: حرفه ای شدن پلیس در گرو توجه به آموزش است ، همواره بر اولویت آموزش در نیروی انتظامی تأکید داشته ام و فعالیت های قرارگاه جهادی آموزش و تربیت نیز باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارتقاء مهارت تیراندازی در کارکنان کلانتری و پاسگاه ها نیز از الزامات است، افزود: پلیس باید در مسیر دانش بنیانی حرکت کند در واقع دانش بنیانی پلیس به معنای تحقق حرفه ای شدن است، البته در کنار مهارت افزایی باید اخلاق مداری و برخورد خوب و مناسب با مردم و مراجعه کنندگان را نیز در نظر داشت، پاسخگویی سریع ، دقیق ، مطلوب به مردم توأم با اخلاق مداری رویکرد اولویت دار نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات انتظامی از جدی ترین برنامه های نیروی انتظامی در سال جاری است.در همین راستا طرح های مختلفی دنبال و اجرایی می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches