×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی شعب تأمین‌اجتماعی برای دریافت حضوری فهرست حق بیمه تا ساعت ۱۹ امروز

اقتصادتهران: شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر بوده و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سازمان تأمین‌اجتماعی، علاوه بر سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان که به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات بیمه‌ای است، به منظور همکاری بیشتر با کارفرمایان، همه شعب تابعه در سراسر کشور امروز شنبه سی‌ام مهر تا ساعت ۱۹ برای پاسخگویی به مراجعان دایر خواهند بود.

کارفرمایان می‌توانند برای اطلاع از نشانی شعب این سازمان و دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

سامانه ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌اندازی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches