×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی سازمان توسعه تجارت برای پرداخت مشوق‌های صادراتی

اقتصادتهران: معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت از پرداخت مشوق‌های صادراتی در صورت تامین منابع مالی خبر داد و گفت: تمامی اقدامات در این خصوص انجام شده و فقط تامین منابع مالی باقی مانده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، محمدرضا مودودی در خصوص اجرای طرح مشوق‌های صادراتی برای صادرکنندگان نمونه، گفت: برای اجرای طرح مشوق‌های صادراتی همچنان مشکل تامین منابع مالی مطرح است زیرا مشوق‌‌های صادرتی، جوایز صادراتی و کمک‌هایی از این قبیل نیاز به یک تامین مالی دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان توسعه تجارت زمینه را برای اجرای این طرح‌ها فراهم کرده است، افزود: سرفصل‌ها تعریف شده فقط تامین مالی آن باقی مانده است البته بحث‌هایی برای تامین منابع مالی از محل پول‌های آزاد شده ایران و یا سایر منابع مطرح شده و در این زمینه قول‌هایی هم به ما داده شده است تا با استفاده از این منابع، مطالبات صادرکنندگان را پرداخت کنیم.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امیدواریم خبر خوش بیستمین سال برگزاری روز ملی صادرات، اختصاص بودجه برای پرداخت مشوق های صادراتی باشد، گفت: قول هایی داده شده که تا ۲۹ مهر این منابع مالی تامین شود، ضمن اینکه در سازمان توسعه تجارت همه کارها مانند موافقت‌نامه سازمان مدیریت، بانک‌ها و غیره انجام و شیوه‌نامه پرداخت مشوق ها هم تهیه شده است.

معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت به شاخص‌های تاثیرگذار در انتخاب صادرکنندگان نمونه اشاره کرد و گفت: حجم صادرات، برندسازی، حضور در بازارهای هدف، رعایت استانداردها، برنامه توسعه بازار و ارزش افزوده هر گروه کالایی از جمله شاخص‌های ارزیابی ما است که براساس آنها شرکت‌ها ارزیابی می‌شوند و شرکت‌های برگزیده در بیستمین سالروز ملی صادرات معرفی خواهند شد.

معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه خوش حساب بودن در بانک‌ها و رشد ۱۰ درصدی صادرات از دیگر ویژگی‌های یک صادرکننده نمونه است، افزود: کارگروه تمامی جوانب را می‌سنجد و از میان آنها صادرکنندگان نمونه انتخاب می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، بیستمین سالروز ملی صادرات امسال مانند سال‌های گذشته ۲۹ مهرماه با حضور مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی در محل سال اجلاس سران برگزار می‌شود و از پیشتازان صادراتی کشور با عنوان صادرکنندگان ممتاز و نمونه تجلیل خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches