×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی دانشجویان عراقی ساکن ایران برای کمک به سیل زدگان

اقتصادتهران: دکتر یاسر عبدالزهرا الحجاج از آمادگی دانشجویان عراقی ساکن ایران برای اعزام به نقاط سیل زده و کمک به مردم سیل زده خبر داد.

به گزارش مهر، در متنی پیامی که در همین رابطه از سوی رایزنی فرهنگی عراق در ایران منتشر شده آمده است: در روزهای اخیر شاهد صحنه‌های تلخ از سیلاب‌های سنگین و مخرب در بخش‌های وسیعی از ایران بودیم که منجر به خسارات فراوان جانی و مالی گردید. مشاهده این وقایع برای ملت عراق، که همواره خود را در کنار شهروندان عزیز ایرانی احساس کرده نیز رنج‌آور و دشوار بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های تمامی جانباختگان وقایع اخیر، با اطمینان، از آمادگی کامل دانشجویان عراقی ساکن ایران برای اعزام به نقاط سیل‌زده و همیاری داوطلبانه برای کاهش آلام آسیب‌دیدگان وقایع اخیر خبر می‌دهم و اعلام می‌کنم که در صورت صلاحدید مسئولین ایرانی، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری عراق در ایران، می‌تواند مسئولیت ساماندهی و اعزام داوطلبان عراقی را بر عهده بگیرد.

همچنین با بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال جدید، صندوق‌های جمع‌اوری کمک‌های مالی به آسیب‌دیدگان، در دانشگاه‌های واجد شمار قابل توجه دانشجویان عراقی نصب خواهد شد و کمک‌های جمع‌آوری شده به سازمان هلال احمر تحویل خواهد گردید. آنچه خواهد شد نشانی از قدرشناسی دانشجویان عراقی از میزبانان ایرانی خود و دلیلی دیگر بر هم‌دلی و برادری میان ملت‌های ایران و عراق خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches