×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی ایران برای همکاری کامل صنعتی با ونزوئلا

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با سفیر ونزوئلا در تهران گفت: آمادگی کامل داریم تا در زمینه های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی و سایر صنایع و مسکن با کشور ونزوئلا همکاری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، محمد رضا نعمت زاده در این دیدار افزود: یک واحد ساخت تراکتور و تولید انواع سواری در کشور ونزوئلا ایجاد شده و در زمینه ساخت مسکن هم ۱۰ هزار واحد احداث شده و ۱۰ هزار واحد دیگر نیز توسط پیمانکار در حال تکمیل است.

وی با اشاره به قرارداد ساخت کشتی با ونزوئلا افزود: خوشبختانه اولین کشتی یک سال است، تکمیل شده و در حال تحویل است، اما به خاطر تحریم هایی که بوجود آورده اند مدتی است که معلق مانده است.

نعمت زاده همچنین با اشاره به سفر آتی رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدور) و هیات همراه به کشور ونزوئلا تاکید کرد: در زمینه های همکاری با کشور ونزوئلا باید کمک ها صورت گیرد تا پروژه ها فعال تر شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین وضعیت خودروسازی را در این کشور که با کمک شرکت های خودروسازی راه اندازی شده چندان رضایت بخش ندانست و افزود: ظاهرا طرف ونزوئلایی بدهی خود را بابت قطعات ارسالی پرداخت نکرده است، اما این مشکلات به دلیل عدم وجود ارتباطات کافی طی این مدت رخ داده لذا باید این مشکل به سرعت مرتفع شود.

وی اظهار داشت: کمیسیون مشترک ایران و ونزوئلا حدود ۲ سال است که تشکیل نشده و منتظر اعلام تاریخ از طرف ونزوئلا هستیم.

در این دیدار همچنین سفیر ونزوئلا در ایران نیز علاقمندی کشورش را برای مشارکت شرکت های ایرانی در زمینه های مسکن، خودرو، نفت و سیمان و پتروشیمی، الکترونیک و برق، کشاورزی و نانو تکنولوژی اعلام کرد و گفت: ونزوئلا در حال حاضر ۳۵ هزار متقاضی خودرو ایرانی دارد و علاقمندیم که خودروهای ساخت ایران و نیز محصولات سیمانی به کشور ما صادر شود.

زامبرانو با بیان اینکه، در زمینه تراکتورسازی نیز نیاز به افزایش ظرفیت داریم، افزود: از سال جدید شرایط برای عمل به تعهدات ما بیش از بیش مهیا خواهد بود وامیدواریم توافقات بین دو کشور اجرایی شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches