×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آماده‌باش برای سفر راهیان‌نور

اقتصادتهران: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از آماده‌باش پلیس برای سفرهای نوروزی خبر داد و همچنین گفت که به رانندگان کاروان‌های راهیان نور آموزش‌های لازم داده شده است.

سردار تقی مهری در حاشیه حضور در آماده‌باش همیاران پلیس که صبح روز گذشته در دبستان دخترانه اندیشه در محله امیرآباد تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته امسال در کنار آماده‌باشی که ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و تمامی دستگاه‌های مرتبط با طرح نوروزی دارند، بیش از ۱۰ میلیون دانش‌آموز نیز به عنوان همیار پلیس با نیروی انتظامی همکاری خواهند کرد تا سفرهای نوروزی با امنیت بیشتر و حوادث کمتری برگزار شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌یاران ترافیک که اساتید و معلمان هستند در این طرح مشارکت دارند، گفت: معلمان و اساتید با آموزش به دانش‌آموزان نیز نقش مهمی در ایمنی سفرهای نوروزی و رعایت فرهنگ ایمنی بر عهده دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همچنین از فعالیت راهداران محله با همکاری دهیاری‌ها خبر داد و گفت: این طرح با همکاری دهیاری‌ها در سراسر کشور برگزار و موضوعات آموزشی و ایمنی به آنان ارائه شده تا در راه‌های روستایی و مسیرهای فرعی با پلیس همکاری کنند.

وی همکاری میان دهیاران و پلیس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات انجام شده از سوی دهیاران و راهداران محله در سال‌های اخیر منجر به کاهش حوادث رانندگی و خسارات در راه‌ها و مسیرهای روستایی شده است.

وی با اشاره به فعالیت پلیس مدرسه، اظهار کرد: برابر کدهای مصوب تخلفات رانندگی در سطح کشور اگر پلیس مدرسه گزارش تخلفی از خودرویی را بدهد با آن خودرو و راننده خاطی برابر قانون برخورد شده و جریمه خواهد شد. بی‌توجهی به پرچم پلیس مدرسه نیز اعمال قانون در پی خواهد داشت.

آماده‌باش برای راهیان نور

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به ایسنا درباره ایمنی سفرهای راهیان نور و پیشگیری از تصادفات احتمالی، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با ستاد مرکزی راهیان نور، سپاه پاسداران و ستادکل نیروهای مسلح به عنوان متولی اصلی اعزام راهیان نور انجام شده و برنامه‌های لازم اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌ها و برنامه‌های لازم در تمام ارکان نیروهای مسلح انجام شده است، گفت: همچنین به رانندگان کاروان‌ها و خودروهای راهیان نور نیز آموزش‌های لازم داده شده و پلیس نیز از مبدا تا مقصد در مسیرها حضور دارد.

مهری همچنین گفت: همچنین در هر اتوبوس نیز یک پلیس‌یار حضور خواهد داشت تا تذکرات و موارد لازم را به رانندگان ارائه دهد.

به گفته وی، خوشبختانه هماهنگی خوبی در این زمینه وجود داشته و پیش‌بینی می‌شود که امسال اردوی راهیان نور در ایمنی بیشتری برگزار شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches