×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آلودگی‌زدایی حجمی در تهران انجام می‌شود

اقتصادتهران: فرمانده عملیات مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران از همکاری و اعلام آمادگی کامل نیروهای انتظامی با ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا به منظور آلودگی‌زدایی حجمی در شهر تهران خبر داد و گفت: مجموعه یگان ویژه برای آلودگی‌زدایی حجمی اقدامات موثری را در راستای کنترل کرونا انجام خواهند داد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در نشست فرمانده عملیات مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران که با حضور روسا و معاونین درمان و بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد بر تشکیل اعضای کمیته علمی و شورای فرماندهی ستاد مدیریت بیماری کرونا، ضرورت بهره مندی از خانه‌های سلامت به منظور آموزش همگانی و ظرفیت سازی بین بخشی برای کنترل کرونا تاکید کرد.

فرمانده عملیات مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به این که در روزهای آتی شاهد ایجاد توازن مدیریتی برای مقابله با کرونا در شهر تهران خواهیم بود گفت: امروز سه دانشگاه اصلی مستقر در تهران، با همگرایی و تعامل، اولین تجربه عملیاتی و اجرایی در شرایط بحران را به نمایش می گذارند.

زالی با اشاره به اینکه بیشترین تردد دستگاه‌های درون شهری در شهر تهران انجام می شود از مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات در استان تهران خبر داد و گفت: با تلاش‌های این کمیته ساعت کار تا اطلاع ثانوی از ۸ صبح تا ۱۳ برای دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تعیین شد.

وی بر ضرورت موافقت ارگان ها و سازمان ها با مرخصی استعلاجی گروه‌های تعریف شده اعم از بیماران هموفیلی، ریوی، خاص، تالاسمی، افراد بدون علامت که دارای سابقه تماس نزدیک با بیمار کووید-۱۹ طی دو هفته اخیر بوده‌اند، بانوان شیرده، باردار و یا افرادی که کودک زیر سه سال دارند و جانبازان شیمیایی تاکید کرد.

جدیدترین تصمیمات ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران برای مراجع قضایی و زندانیان بخش دیگری از سخنان فرمانده عملیات مبارزه با کرونا در کلان شهر تهران را به خود اختصاص داد و افزود: با تلاش‌های این ستاد برای حفظ سلامتی و حفاظت از زندانیان و پیشگیری از ابتلای زندانیان به کرونا، تفکیک زندانیان متناسب با جرایم مرتکب شده و درصورت امکان مرخصی موقت به آنان داده می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches