×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز پروژۀ دانش محوری در بیمه اتکایی ایرانیان

یکی از محورهای برنامه‌های اعلام شده از سوی مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان در هم اندیشی با همکاران، تأکید بر دانش محوری است.

به گزارش اقتصادتهران، دکتر باغ ابریشمی در آغاز دوره آموزشی نظام مدیریت فرایندها  که روز سه شنبه ۲۹ مهر با حضور اعضای هیأت مدیره ، مدیران اجرایی و کلیه کارکنان در بیمه اتکایی ایرانیان برگزار شد تصریح کرد: بحث فرایند ها مبحث مهمی است که بایستی در یک ساختار تعریف شده ثبت و براساس آن ارزیابی‌ها انجام شود.

وی که از مدرسان با سابقه “سازمان و مدیریت” است در مقدمه برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: بحث نظام مدیریت فرایندها یکی از مباحث پایه‌ای است که برای تحول و پیشرفت سازمان به عنوان فوندانسیون در آینده مبنای پیشرفت قرار خواهد گرفت. وی در ادامه به تحلیل و بررسی  رویکرد فرایندی، ضرورت استقرار نظام مدیریت فرایندها  و تأثیر آن بر بهبود ارزیابی ریسک ، دقت در تصمیم گیری، بهبود سرعت پاسخگویی به ذینفعان، انعطاف پذیری در برابر تغییر، بهبود تجربه کاری و زنجیره ارزش در سازمان پرداخت.

دکتر بختیاریان در ادامه اقدامات کاربردی را مورد بحث و بررسی قرارداد و برتعامل و فصل های مشترک بین فرایندها، بهبود سیستم‌های مدیریتی در نگرش فرایندی، شاخص‌ها و اجزای فرایند، اشتراکات فرایندها فی مابین واحد های شرکت، طبقه بندی فرایندها و نهایتاً ایجاد داشبوردهای مدیریتی تأکید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches