×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز همکاری رسمی بازار سرمایه ایران و چین

اقتصادتهران: سند همکاری مستقیم و نزدیک بازار سرمایه ایران و چین، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی امضاء شد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، در جریان سفر رئیس جمهور به چین و با هدف توسعه بیش از پیش مناسبات دو جانبه، تفاهم نامه فیمابین سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و کمیسیون قانونگذاری اوراق بهادار چین برای همکاری متقابل و کمک فنی امضا شد.

 شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص این سند همکاری که توسط وزیر اقتصاد کشورمان با طرف چینی به امضاء رسید، گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد ناظر و قانونگذار بازار سرمایه ایران همواره همکاری با سازمان‌ها و نهادهای ذیصلاح  و ارتقای تعاملات سازنده بین‌المللی را در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس، سند همکاری مستقیم و نزدیک بازار سرمایه ایران و چین به امضای وزیر امور اقتصادی و دارایی رسید.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار، با اشاره به جزییات این سند همکاری عنوان کرد: این سازمان طی سال‌های گذشته ارتباطات موفق و موثری با نهاد ناظر بازار سرمایه چین برقرار کرده و برای رسمیت‌بخشی به این تعاملات سند همکاری‌ بازار سرمایه ایران و چین که در واقع، یکی از چند سند مشترک بین این دو کشور است، توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی، مسعود کرباسیان امضاء شد.

دبیر شورایعالی بورس افزود: این سند همکاری پس از انجام مذاکرات و دریافت تفاهم نامه همکاری متقابل از همتای چینی یعنی «کمیسیون قانونگذاری اوراق بهادار چین( The China Securities Regulatory Commission) مورد تایید طرفین قرار گرفت و فصل جدیدی از همکاری های بازار سرمایه ایران و چین را رقم زد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches